1 Laatst bewerkt door KarinV (21-11-2010 12:44)

Onderwerp: (FEEDBACK) Zebra

Dit is mijn eerste stapel, eerste strik en vijfde taart die ik gemaakt heb. Wat een werk zeg!

http://i391.photobucket.com/albums/oo356/karinvogel/DSC_0065.jpg

(Update) De vulling:

Bovenste taart 1e laag BC Bastogne/ Amaretto, 2e laag Chocolademousse

Onderste taart 1e laag BC Bastogne/ Amaretto, 2e laag witte chocolade ganache

2

Re: (FEEDBACK) Zebra

Hartstikke mooi !

Groetjes, Conny

3

leuke taart.
Mooie kleurcombi!

Groetjes Gerien

4

Hele mooie taart, complimenten. Je vraag om feedback.... Ik vind de strik heel mooi gemaakt, maar valt een beetje weg door de drukke zebra print er onder. Misschien een volgende keer het onderste taartje voorzien van en print en de bovenste alleen de strik, dan komt de strik mooier tot zijn recht.

5

Dank je! Iemand nog tips om mijn strik de volgende keer wat beter in elkaar te zetten? Ik vond de middelste lus echt heel lastig.

6

Mooie kleurencombi!!  :thumb:

Ik sluit me aan bij het advies van Annemarie13.
Bovendien zou je volgende keer misschien de zwarte stroken op de witte onderlaag kunnen leggen, en dan nog een keer met de deegroller eroverheen. Dat vind ik persoonlijk mooier dan als ze er zo bovenop liggen. Maar da's mijn mening hoor!!  O-)

7

KarinV schreef:

Dank je! Iemand nog tips om mijn strik de volgende keer wat beter in elkaar te zetten? Ik vond de middelste lus echt heel lastig.

Wat ik altijd doe is schuin de zijkantjes aan de onderkanten van de lussen eraf snijden. Het wordt dan een soort van stomp pijltje. Zo kan je de lussen dichter tegen elkaar zetten en gaat het wat makkelijker.

8

Wel superleuk!!!!!!!!!

9

Alexandra13 schreef:
KarinV schreef:

Wat ik altijd doe is schuin de zijkantjes aan de onderkanten van de lussen eraf snijden. Het wordt dan een soort van stomp pijltje. Zo kan je de lussen dichter tegen elkaar zetten en gaat het wat makkelijker.

Bedankt voor je tip! Laat je de lussen meestal hangen om te drogen of juist niet en waarmee zet je ze vast, ook met ri?

10

KarinV schreef:
Alexandra13 schreef:
KarinV schreef:

Bedankt voor je tip! Laat je de lussen meestal hangen om te drogen of juist niet en waarmee zet je ze vast, ook met ri?

Ik leg ze op de zijkant te drogen.
De lussen zet ik vast met een mengsel van tylose en water (eetbare lijm).
Succes!