1

Onderwerp: [FEEDBACK] PME suikerbloemen

De afgelopen 5 weken heb ik bij Lies Cakeshop in Houten de PME module sugaflowers gevolgd, en met goed resultaat  :D

Tijdens deze module heb ik elke week verslag gedaan op mijn blog: http://jaimelatarte.blogspot.com hier vindje ook uitleg/omschrijving en meer foto's.

Aangezien ik op mijn blog aan de statistieken te zien redelijk wat bezoekers heb maar geen reacties, vind ik het leuk om mijn eindwerkstukken hier ook te posten.

http://2.bp.blogspot.com/_JzMO8zJ3fzs/TOZhMXfWSFI/AAAAAAAAAD0/VXkWDx-YMS0/s1600/leliestuk.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_JzMO8zJ3fzs/TOZhBNQ_2lI/AAAAAAAAADo/S0gPTnOIn_s/s1600/eindstukpmesf.jpg

En mijn diploma:

http://4.bp.blogspot.com/_JzMO8zJ3fzs/TOZhDUAJf2I/AAAAAAAAADs/mjHytu3bNJM/s1600/diploma2.jpg

Helaas hebben de boeketen het door een ongelukje op de snelweg niet overleefd..

Groetjes,
Jaime

2

Re: [FEEDBACK] PME suikerbloemen

mooi boeket. Jammer van het ongeluk. Wel zelf alles goed?

3

Noenoe schreef:

mooi boeket. Jammer van het ongeluk. Wel zelf alles goed?

Mag ik toch wel hopen ??

Gefeliciteerd, je bloemen zijn prachtig !!

4

Wauw, ik heb me ook opgegeven. Ik heb nu echt zoiets....zou ik dat ook kunnen?

Ik vind ze echt prachtig, vooral de onderste.

Ik ga zo ook even je blog bekijken.

Gr Jessica

5 Laatst bewerkt door madhuri (19-11-2010 13:54)

Heel mooi :thumb:

Meid ook al komt er een ongelukje, is een goede reden om verder te gaan met oefenen en opnieuw en boeketje ervan te maken. Waar je nog trotser op kan zijn ;)

Gr. Madhuri

6

Hele mooie boeketten Jaime!  :Y
Knap gedaan!

7

Echt om trots op te zijn , ze zijn dan ook   :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Bedankt voor jullie reacties, het was wel n mini-ongelukje en ik en de auto hebben gelukkig niets :) maar moest met 140 in 1x vol op de rem, dus we tikten elkaar allemaal iets aan, mijn tas vloog naar voren vol op 1 boeket, durfde eerst niet eens te kijken, haha. Maar gelukkig had ik vooraf al foto's gemaakt..

Ik ga hier zeker mee door, vind het echt heel leuk om te doen, en wil mijzelf nog verder ontwikkelen..

Alle feedback is dan ook zeker welkom!

9

Niemand die nog feedback voor me heeft? Of had ik dat dan in de topictitel moeten zetten?  :think:

10

hoi,  allereerst  top dat je er zo goed mee bezig bent.

De lelies zijn wat erg stipperig.........
Het binden vande rozenblaadjes, is , zoals ik het kan zien niet helemaal correct.
Het zijn altijd combi's van 3 of 5,  kijk maar eens naar de echte !!

Het algemeen arrangeren kan ook nog beter,  maar dit is ook het moeilijkste van alles.

Maar ga vooral door, het ziet er al goed uit!!

ps.   In het voorjaar komt Alan Dunn  nog 1x, stuur me een mail en ik houd je op de hoogte.
groet mpbart.

11

Aaaah kijk daar heb ik wat aan! Bedankt voor je feedback :)
Over de lelie kan ik je niet anders dan gelijk geven, die vond ik zelf ook niet zo mooi  :o

De rozenblaadjes heb ik wel per 3 of 5 ingebonden (5x over 5 blaadjes, en 3 takjes met 3 blaadjes) maar door het arrangeren en het overlappen is dat nu idd niet goed meer te zien..

Alan Dunn lijkt me tof :) Heb laatst n boek van hem besteld.. maar die workshops zijn zooo ontzettend duur, maar wel heel leerzaam..

12

Echt prachtig gemaakt!!! Heel erg mooi!!!
Net zo mooi als jezelf!!! Had je foto gezien bij het forum om je voor te stellen!!! Jij bent echt net een foto-model!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

13

Jaim schreef:

Aaaah kijk daar heb ik wat aan! Bedankt voor je feedback :)
Over de lelie kan ik je niet anders dan gelijk geven, die vond ik zelf ook niet zo mooi  :o

De rozenblaadjes heb ik wel per 3 of 5 ingebonden (5x over 5 blaadjes, en 3 takjes met 3 blaadjes) maar door het arrangeren en het overlappen is dat nu idd niet goed meer te zien..

Alan Dunn lijkt me tof :) Heb laatst n boek van hem besteld.. maar die workshops zijn zooo ontzettend duur, maar wel heel leerzaam..

hoi, dat is maar net hoe je het bekijkt.

workshop Maisy p. - Debie brown    € 150,-  1 Dag!!!!!!!!!

laatste keer Alan Dunn  2  !!!! dagen € 225,-
ook best nog wel veel,  maar wel een unieke kans.

groet mpbart.

14

Ja dat is waar natuurlijk, maar ik ben ook maar een arme fulltime studente met 2 paarden.. en die vreten al mn geld op  :lol:
Maar ik zal er zeker over denken!

15

ik vind je bloemen prachtig. Hoop dat ik ook ooit zover kom :lol:
gelukkig heb je zelf niets aan het ongelukje over gehouden.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)