Onderwerp: Ohh die pops zijn zo leuk om te doen!!!
Oh wat gaaf om te maken joh!! Geleerd van mijn dinnetje supermuts! En ze zijn ECHT goddelijk!!! Een aanrader voor iedereen!!
Hier het resultaat:

Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ohh die pops zijn zo leuk om te doen!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh wat gaaf om te maken joh!! Geleerd van mijn dinnetje supermuts! En ze zijn ECHT goddelijk!!! Een aanrader voor iedereen!!
Hier het resultaat:

Bedankt voor het kijken
Oreo koekjes, pepernoten, bastogne koekjes met philadelpia. Mijn favoriet is echt de pepernoten!! Jammie!! 
Oooh, dat ziet er heerlijk uit
!!!
Oreo koekjes, pepernoten, bastogne koekjes met philadelpia. Mijn favoriet is echt de pepernoten!! Jammie!!
Leuk zeg!
En inderdaad, die pepernoten klinkt goed!
Heb je gewoon botercreme door de pepernoten gedaan?
Grizje schreef:Oreo koekjes, pepernoten, bastogne koekjes met philadelpia. Mijn favoriet is echt de pepernoten!! Jammie!!
Leuk zeg!
En inderdaad, die pepernoten klinkt goed!
Heb je gewoon botercreme door de pepernoten gedaan?
Nee gewoon philadelpia. Ik had de botercreme al klaar liggen, maar dacht probeer het gewoon en het kan erg goed. Het was wel wat droog, dus heb er een klein beetje melk door heen gedaan. Dat had ik weer ergens gelezen.
Pepernoten zijn wel keihard om zo kruimelig te krijgen. Gelukkig heb ik een vijzel, maar dan nog. Zweten
Succes!
Denk dat mijn snijmachine er wel doorheen komt...schuddebuikjes ging ook...even wat vaker schudden, maar t lukt wel.
Thanks, ga ik snel een maken!
In de blender! Scheelt weer een paar blaren
Ik zeg proeven! Donderdag? Maar dan wel de pepernoten hé!
Ik zal een likkie likkie voor je meenemen!!! 
wil je mij wat meer verklappen over je recept.
wil ze zooo graag eens maken en heb vorige week het recept 80 gr botercreme per 100 gr biscuit geprobeerd. was veel te veel bc, leek wel babyvoeding
heb nog een biscuit liggen die ik morgen wil bewerken
groeten ,
saskia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ohh die pops zijn zo leuk om te doen!!!