1 Laatst bewerkt door chocotoetje (21-11-2010 17:09)

Onderwerp: samen in het schip

in het sintschip!

bij deze dus het eindreseultaat van het plaatje dat ik eerder al heb laten zien.

http://94.100.125.24/1163900001-1163950000/1163943701-1163943800/1163943720_5_vRVk.jpeg

http://94.100.124.168/1163900001-1163950000/1163902401-1163902500/1163902441_5_RhH9.jpeg

gelijk even mijn nieuwe paarse roller gebruikt...

ow ja, hij is gevuld met pepernoten, speculaaspudding een laagje AB jam en slagroom.

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: samen in het schip

hele leuke taart ( ik heb dat plaatje vorig jaar ook gebruikt voor een sinttaart maar de jouwe is mooier  ;) )

3

leuk!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

Heel leuk!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Leuk!! :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

Heel erg leuk gemaakt.

Hoe krijg je een kleurplaat op een taart? Hij ziet er echt heel erg leuk uit, wil ook wel eens proberen, ik ben nu alleen met boetseren bezig.

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

7

:thumb:  Wauw!!!!!! Knap hoor chocotoetje! :Y  ;)  Vooral het riliëf vind ik mooi!!  ;)

8

Chantal Tempelaars schreef:

Heel erg leuk gemaakt.

Hoe krijg je een kleurplaat op een taart? Hij ziet er echt heel erg leuk uit, wil ook wel eens proberen, ik ben nu alleen met boetseren bezig.

er zijn volgens mij al aardig wat topics over puzzelplaatjes, misschien vind je iets bruikbaars als je zoekt op howto puzzelplaatje?

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

9

Kijk, daar is het eindresultaat! Hartstikke leuk geworden en lekker vrolijk met dat rood en oranje.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

chocotoetje schreef:
Chantal Tempelaars schreef:

Heel erg leuk gemaakt.

er zijn volgens mij al aardig wat topics over puzzelplaatjes, misschien vind je iets bruikbaars als je zoekt op howto puzzelplaatje?

Ik was nog niet zo actief op het forum, maar na enig zoekwerk heb ik het gevonden, dank je wel.

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!