1

Onderwerp: Hoihoi

Hoihoi allemaal

Mijn naam is Silvie en woon al jaaaren samen met Leo. Geen kinderen, wel een hele lieve oude dame als huisgenoot, ons labje Tara.. Na het lezen van alle nieuwe berichtjes van vandaag dacht ik, laat ik ook gezellig mee doen.

Na 1 workshop cupcakes decoreren, (enkele weken geleden) was ik helemaal verkocht en sindsdien bak -en decoreer verslaafd. Ik kan me helemaal ontspannen als ik aan het boetseren ben met marsepein, de wereld gaat aan me voorbij :o .

Elke dag zit ik me te vergapen aan alle mooie creaties op deze site en hoop ook ooit zo goed te mogen worden. Het is echt verbazingwekkend wat er allemaal mogelijk is.

Vandaag voor t eerst een vierkant kapsel bekleed met marsepein en dankzij alle tips is het me 100% meegevallen.

Zoals een goede beginneling betaamd heb ook ik veeeeeel vragen en dankzij dit forum zijn gelukkig al een berg vragen beantwoord. Bij elke gebakken taart komen er echter ook weer 100 vragen bij… :s Maar volgens mij zit ik hier wel aan t juiste adres!!

Groetjes
Sil

2

Re: Hoihoi

hoi ik heet dicky en  ben ook   verbaasd over hoe goed iedereen taarten kan boetseren. ik heb nog niks gedaan . maar hopelijk kom daar deze week verandering in. morgen eerst naar de winkel voor de juiste spullen.
gr. dicky

3

dixie schreef:

hoi ik heet dicky en  ben ook   verbaasd over hoe goed iedereen taarten kan boetseren. ik heb nog niks gedaan . maar hopelijk kom daar deze week verandering in. morgen eerst naar de winkel voor de juiste spullen.
gr. dicky

Dan wens ik je heel veel plezier met het shoppen! En neem maar een flinke tas mee :lol: Ik koop altijd veel meer spulletjes dan eigenlijk de bedoeling is O-)

4

hoi,
nu die tas was niet nodig , kan bijna niks vinden. van die speciale dingetjes, heb net mijn lijstje opnieuw gemaakt want morgen ga ik naar een reformzaak ,die heb ik vandaag gebeld of ze wat hadden ,
sommige dingen wel en en ze hadden ook spullen achter staan.
de werkgever was morgen er weer en die wist meer.ik woon in een dorpje dus weinig keus.
dus kan wel bakken maar nog niet versieren en daar is het me om te doen.
gr. dixie