1

Onderwerp: Vulling met drop?? Ideeen gevraagd.

Via een vriend, die in een dropfabriek werkt, kan ik aan grondstoffen voor drop komen. Droppoeder en vloeibare drop. Nu vraag ik me af of dit lekker is in een bepaalde vulling of biscuit? Of dat ik er iets anders mee kan wbt taarten? Iemand lekkere ideeen? Zelf hou ik eigenlijk helemaal niet van drop, maar lijkt me toch leuk om wat uit te proberen.
Hij heeft trouwens ook norit, kan ik als kleurstof proberen.

2

Re: Vulling met drop?? Ideeen gevraagd.

Ik zou geen dropvulling hoeven, hoewel ik gek ben op drop. En Norit als kleurstof..... ik sla even over...
Maar ben erg benieuwd of je leuke reacties krijgt, wie weet ga ik dan toch overstag!

3

botercreme van crisco met dropsmaak? Ik heb wel eens drop-ijs geproefd. Moet in een taart ook kunnen lijkt me. Als je er zelf niet van houdt moet je alleen wel een ander slachtoffer vinden om te  proeven ;)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik heb begrepen dat zwarte kleurstof altijd met norit gemaakt wordt en rode van luizen........

Drop-vulling lijkt mij niets, maar ik heb wel eens drop-ijs gegeten en dat was heel lekker  :Y  zou gewoon eens wat uit proberen !!

5

Marinina schreef:

Ik heb begrepen dat zwarte kleurstof altijd met norit gemaakt wordt en rode van luizen........

Drop-vulling lijkt mij niets, maar ik heb wel eens drop-ijs gegeten en dat was heel lekker  :Y  zou gewoon eens wat uit proberen !!

Dat van die norit heb ik nooit geweten, is dat zo dan heb ik geen bezwaar! Drop ijs...? Kan ik me niets bij voorstellen...  :s

6

drop ijs is lekker en trekdroppudding ook

7

Heerlijke drop toffee vulling!!! past goed bij chocola en bij mint. Maar ik heb gewoon drop toffees gesmolten met een beetje gecondenseerde melk.

Dropijsjes kocht ik vroeger altijd bij de basismarkt, heerlijk! (wel heel lang geleden!)
Ik heb een cupcake receptenboek en daar staat ook een recept in met dropcupcake: hapiness is a cupcake heet het boek.
Klinkt in mijn oren niet zo lekker, maja misschien gewoon een keer proberen!

9

Bedankt allemaal. Ik ga eens het een en ander uitproberen.
Hopelijk vind ik proefpersonen om te keuren  :D
Ik laat het weten als ik er wat lekker van heb weten te maken.