1

Onderwerp: Compleet mislukte stapel :-(

een taart met een lang verhaal!!!

op maandag de (glutenvrije) biscuits gebakken en in de vriezer gedaan, popje geboetseerd en in een bakje gezet, donderdag avond de biscuit uit de vriezer en vrijdag deze gevult met mona luchtige kwark, en botercreme. Daarna versiert ( samen met dochterlief ) en in de koelkast gezet ( nog neit op elkaar dus )

kwam ik zaterdag ochtend bij de koelkast... waren de zijkanten helemaal ingezakt :-( versiering zag er niet uit :-( .... dus met marsjes nog stutten gezet, laagjes op elkaar gezet en daarna met flink dikke rollen marsepein het geheel ( de gapende gaten ) maar dicht gemetselt....

GELUKKIG vond dochterlief van 3 het een SUPERMOOIE taart, en mijn man ( zonder verstnad van welke taart ook) vond hem wel aardig en lekker.... maar grrrrr.... in het vervolg maak ik gewoon weer cubcakejes voor de verjaardagen.... veeel makkelijker, vind ik lekkerder en t smeert niet zo... minder werk met versieren... whahahahaha.... goed hier komt ie:

http://94.100.120.240/1163900001-1163950000/1163917301-1163917400/1163917395_5_HCvA.jpeg

2

Re: Compleet mislukte stapel :-(

o, wat jammer... maar het ziet er toch nog gezellig uit hoor en je dochter vond hem prachtig. Weet je nu wat er mis gegaan is?

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Re: Compleet mislukte stapel :-(

Ach wat zonde zeg!Maar je popje ziet er nog super uit!En dat hij lekker was is héél belangrijk.

Had je de taart in een doos gezet in de koelkast?Als dat niet het geval is was waarschijnlijk vocht de boosdoener.Een kartonnen doos absorbeert veel vocht en heb je er minder last van.

Groetjes Notje