Onderwerp: invriezen
Even een vraagje over het invriezen van cupcakes. Cupcakes met toef invriezen dan.. Kan je dat invriezen met merenquebotercreme of botercreme van de mix??? of gaat dat 'lopen'??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » invriezen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even een vraagje over het invriezen van cupcakes. Cupcakes met toef invriezen dan.. Kan je dat invriezen met merenquebotercreme of botercreme van de mix??? of gaat dat 'lopen'??
Ik denk dat als invriezen met decoratie en al kan, dat het ook moet kunnen moet een toef.
Anders probeer je het eerst met een paar cc's.
Succes!
Nee dat kan niet de eiwit cellen knappen en laat dan water los alles wordt dan slap.
Niet doen! Dan is al je werk voor niets. Het kan wel met fondant versieringen... maar niet met BC toeven.
Just my 2 cents.
ok, dank jullie wel voor jullie antwoorden!
Ik heb wel eens cupcakes met meringuebotercreme toeven ingevroren, en die bleven mooi na het ontdooien.
De cc's bakken en invriezen.
De botercreme maken, evt. die dag of enkele dagen eerder en er later opspuiten kan ook om wat tijd te winnen.
Nee dat kan niet de eiwit cellen knappen en laat dan water los alles wordt dan slap.
Huh, maar je kunt toch wel taarten die gevuld met BC zijn invriezen? Dan zou je denken dat als je een dijkje gespoten hebt het alsnog door het marsepein heen komt?
Nou ja, ik bak ze wel eerder en dan spuit ik de toeven wel de dag zelf.. ik maak er wel 1 meer, die vries ik dan in en na een week zie ik het resultaat...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » invriezen