1

Onderwerp: Even voorstellen

Petuut hier, altijd al wel lol gehad in appelflappen en cakes bakken, maar wil nu wat meer variatie aan gaan brengen in mijn baksels.

Ik hoop hier een hoop te leren en lezen!
Heb vandaag mijn eerste cupcakes van de bakmix van hier gemaakt, zit nu te twijfelen of ik nog aan de botercreme zal beginnen of dat morgen pas zal doen
(let wel: ik wil maandag zo'n 60-70 cupcakes bespoten meegeven als traktatie op school, wish me luck!)

2

Re: Even voorstellen

Zet hem op! En wel even het resultaat laten zien he...

Welkom hier! ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Re: Even voorstellen

Dank je!
Maar over het resultaat laten zien... euhm.. er zijn nu 6 dozen met cupcakes naar school, 42 per klas, veeeeeel teveel, maar goed, hebben ze in de lerarenkamer ook wat lekkers bij de koffie straks, hahahaha, maar anders zouden ze zo  schuiven in de doos.
Ik heb er een paar hier gehouden, dus daar kan ik nog wel een fotootje van schieten.
De kinderen hadden (uiteraard) al geproefd en vonden het heerlijk. De schaal met botercreme is dan ook grondig uitgelikt.

Ik heb nu al zin om cakes door te gaan snijden, er botercreme tussen te doen, af te smeren en te proberen om er een laagje marsepein ofzo omheen te maken.
Maar dat stel ik nog maar even uit. Allereerst omdat ik geen cake en marsepein heb (is natuurlijk wel een vereiste als je zulke plannen hebt) en ten tweede omdat we vandaag eerst nog een verjaardag te vieren hebben (met taart van de bakker.. die ik volgende keer eigenlijk wil vervangen door een eigen baksel)