Onderwerp: Ik ben er ook aan begonnen....
Mijn eerste keer boetseren. Ik moest voor mijn nichtje dat 1 jaar werd een woezel en pip taart maken. Dus ook ik moest eraan geloven en moest gaan boetseren
Maar ze zijn aardig gelukt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik ben er ook aan begonnen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste keer boetseren. Ik moest voor mijn nichtje dat 1 jaar werd een woezel en pip taart maken. Dus ook ik moest eraan geloven en moest gaan boetseren
Maar ze zijn aardig gelukt.

Pip en Woezel zien er zo tevreden uit... Hadden ze al wat gesnoept van de taart?
Mooie verzorgde taart, die nog mooier(der, der) zou zijn geworden als je de fondant laag aan de onderzijde van de tweede laag naar binnen had gestreken... Of de snijrand had 'verstopt' met een rand ofzo.
Maar...eh.... dat zijn maar hele, hele kleine details.
top taartje!
Sweet, wat mooi geboetseerd!!! enne wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt voor je taart.
Doe normaal.... is dit je eerste keer boetseren..? Niet mee stoppen dan...
Mooi gemaakt.
Gr, Miriam
@ Akire: Thanx voor de tips! Daar kan ik zeker wat mee.
En inderdaad die randen had ik beter moeten doen!
Ik had ze eigenlijk net als het bovenste taartje met een rand af moeten werken.
@ MirKool: Ja dit was mijn eerste boetseersel was wel effe klungelen en prutsen haha met veel geduld
Dit was in totaal mijn 5 taart en mijn eerste stapeltaart. Dank voor je complimentje.
Wat een lief taartje! Heel leuk gedaan. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik ben er ook aan begonnen....