Onderwerp: Victoriaans taartje met roze en wit
Vandaag voor een jarige vriendin gemaakt. De scrolls heb ik voor het eerste gebruikt, wat een gefriemel zeg.. De roos had wel wat groter mogen zijn, maar ik ben erg blij met het resultaat
En jullie?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Victoriaans taartje met roze en wit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag voor een jarige vriendin gemaakt. De scrolls heb ik voor het eerste gebruikt, wat een gefriemel zeg.. De roos had wel wat groter mogen zijn, maar ik ben erg blij met het resultaat
En jullie?

hij is prachtig 
welke uitsteker (scrolls) heb je gebruikt
Hier mag je héél blij mee zijn, hartstikke mooi gemaakt
Ik vind je foto trouwens ook geweldig 
hij is prachtig
welke uitsteker (scrolls) heb je gebruikt
Dank je wel! Het zijn de "Celcrafts Celshapes Scrolls".
geweldig prachtig weer 
Prachtig!
Prachtig en de foto ook

WOW, ontzettend mooi!
Ik heb die celcrafts ook gehad, maar heb ze uit wanhoop weer verkocht omdat k er niks uit kreeg.
Hoe heb jij dit zo netjes gedaan? Het ziet er geweldig uit!
Wow,
je weet de taarten altijd zo mooi te fotograferen. ( en ook de taarten zijn mooi gemaakt. )
je hebt een goede fijne motoriek! 
WOW, ontzettend mooi!
Ik heb die celcrafts ook gehad, maar heb ze uit wanhoop weer verkocht omdat k er niks uit kreeg.
Hoe heb jij dit zo netjes gedaan? Het ziet er geweldig uit!
Friemelen friemelen en nog eens friemelen met een "beetje" geduld... 
Wow,
je weet de taarten altijd zo mooi te fotograferen. ( en ook de taarten zijn mooi gemaakt. )
je hebt een goede fijne motoriek!
Dank je wel... 
heel mooi en mooi gefotografeerd...1 puntje wat ik zonde vind is het gouden cakeboard...had ik een zilveren of witte voor gekozen 
ik vind het een hele mooie sjieke taart.
mijn persoonlijke mening is wel dat ik het mooier vind als de onderkant van de bloem de roos in dit geval ook een onderkant die wat ronder is als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ook heel mooi op de foto gezet 
@Marjonz en Conny4u; was idd aan het twijfelen tussen goud en zilver, maar vind dit zelf een mooi contrast. En wat betreft de roos, die had wat ronder mogen zijn ja 
blij dat je het zo opvat, zelf vind ik het fijn om tips te ontvangen daar kan ik dan evt. wat mee doen.
Maar ieder heeft recht op eigen smaak en maar goed ook 
hij is erg mooi zeg!
Mooi en chique, daar mag je heel gelukkig mee zijn.
Mooi!! Mag ik vragen hoe je je bescuit zoooo hoog hebt gekregen? Dat lukt mij dus nooit ook niet met iets verhoogd bakpapier...
heel mooi chique!
blij dat je het zo opvat, zelf vind ik het fijn om tips te ontvangen daar kan ik dan evt. wat mee doen.
Maar ieder heeft recht op eigen smaak en maar goed ook

Normaal zijn mijn rozen ook iets ronder, maar dit keer is dat niet gelukt..
Mooi!! Mag ik vragen hoe je je bescuit zoooo hoog hebt gekregen? Dat lukt mij dus nooit ook niet met iets verhoogd bakpapier...
Dank je!
Dat is een normaal bakblik van 7,5 hoog en dan één keer doorgesneden met een laagje botercrème en jam...
Echt geweldig!
Mag ik vragen waar je die mooie taartstandaard vandaan hebt?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Victoriaans taartje met roze en wit