1 Laatst bewerkt door carol (20-11-2010 17:58)

Onderwerp: je ben echt trots op me Anneliesje snowglobe

ben best trots ,2 dagen mee bezig geweest,heb het kapsel niet van cake gemaakt,maar van biscuit en dat viel zooo tegen om in een goed model te snijden,het was snijden en plakken-toen me Anneliesje boetseren de dame in kwestie wilde ook NIET meewerken en zoals ik al in de andere topic vermelden had ik bij de workshop van Annelies ook al ruzie met de armpjes ,dus ging het gisteren ook 5 x fout en toen dacht ik laat maar het wordt alleen maar nog slechter,ik had eerst 1 maat kleiner bol erop gezet,maar vannacht in me bed dacht ik vind het niet kloppen,dus vanmorgen vroeg grotere bol erop en toen dacht ik nu is het goed ,zie hier het resultaat en heel graag op of aanmerkingen van jullie ,kom tie,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U8ZZWXS4.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: je ben echt trots op me Anneliesje snowglobe

Geweldig!

3

heel erg leuk!

4

Oh, wat leuk!
Mag ik vragen waar je mee gestut hebt? Want ik wil ook zoiets maken voor de 1e verjaardag van mijn zoontje, en dan het liefst ook met biscuit.
Welke maat had jij voor de bol?

5

Ik vind het een schatje Carla!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

nou tante Car, het is een droppie enne. boetseren is lastig... ik weet het... hier eindigt er ook wel eens een poppetje tegen de muur hoor  :lol: maar ik denk dat Lucia er erg blij mee was ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Hoi Carla,

Hij is TOPIE geworden hoor !!
Je kunt erg trots op jezelf zijn hoor  ;)

knuf Katy

Wat er ook mis ging, vannacht kan je weer lekker slapen want het is een schatje geworden.  :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

9 Laatst bewerkt door carol (21-11-2010 13:59)

@hallo Lotus ik heb de 14cm bol gebruikt,had eerst een 12cm maar die heb ik veranderd omdat de verhouding niet goed was,en mais prikker als steun in de taart.
@Annelies ben blij met je reaktie,nog paar workshopjes (vooral het arme-handen gebeuren) :lol: ,zal vast wel komen volgend jaar ;) .
@en Bren ik heb gelukkig een Jack Russel rond lopen -hap ,slik . :lol:  :lol:  :lol: als ik bezig ben ,ben ik regelmatig iets kwijt in me creatieve handelingen en denk dan vaak ,die hond zal het toch niet gehapt hebben  :lol:  :lol:
en meiden bedankt voor jullie reaktie,zit lekker nog ff trots na te genieten  ;)

10

ik vind het een schattige globe/taart. Waar koop je die plastic bollen?

11

Wat een lieverd! Frustrerend als het niet mee zit, maar het resultaat is inderdaad om trots op te zijn, geniet er maar lekker van na.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

12

@eculypta de bollen koop je gewoon in een hobby winkel,ze hebben verschillende maten .
Diana bedankt :thumb:
taartgroetjes Carla

13

Hoi Carla.

Je ziet, de aanhouder wint,
dat geldt zeker voor boetseren.
Het is een schatje.

Het komt met die boom ook wel goed.  :Y

Gr. Lupe

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

14

goh ik krijg zulke leuke reaktie's en de ontvangers waren super blij en vonden um jammy,en kijk daar doen we het voor,ik ben weer blij.
iederéén fijne dag Carla

15

leuke globe hoor en ja het wil niet altijd lukken met die armen heb ik ook heeeeeeeeeeeeel vaak haha