1 Laatst bewerkt door Jip83 (20-11-2010 15:19)

Onderwerp: Sint puzzelplaatje

Ik heb vandaag mijn allereerste puzzelplaatje afgemaakt. Ik heb het idee dat het niet helemaal klopt... Oké het rechter kruis op het boek klopt niet helemaal en het rechter ook zit op de verkeerde plek, maar dat kan ik niet meer veranderen.

Ik mis er gewoon iets aan... Iemand suggesties?

http://94.100.120.172/1163050001-1163100000/1163087101-1163087200/1163087190_5_n1WW.jpeg

(ik weet niet of deze hier mag staan gezien mijn vraag of dat het in de parade moet?)

2

Re: Sint puzzelplaatje

Ik mis een neus! Nu zit de snor volgens mij te hoog  :think:

Groetjes van Natascha!

3

Een neus en een mond ja:-)
Maar vind hem erg gaaf voor de eerste keer hoor :-)

4

Vicarth schreef:

Ik mis een neus! Nu zit de snor volgens mij te hoog  :think:

Nou...volgens het originele plaatje zit het rechteroog meer naar rechts, en dan is de neus het inhammetje bij de snor zeg maar (snap je me nog?)

5

evavis schreef:

Een neus en een mond ja:-)
Maar vind hem erg gaaf voor de eerste keer hoor :-)

Nee die mond is er ook niet op de tekening... Ik ga proberen deze hier ook ff neer te zetten

6

http://i629.photobucket.com/albums/uu13/Marietje83/sint-lootjes-trekken1.png

Dit is het plaatje wat ik gebruikt heb.

7

Denk dat het komt omdat jij de baard helemaal in het wit hebt, en op de tekening er een zwart lijntje te zien is. Waardoor de neus en snor beetje zijn context verliest?

8

Ik zie toch een beetje een neus hoor op de tekening. Die neus kan je maken door op de plaats van die inham een klein bolletje fondant te plakken.

Groetjes van Natascha!

9

Ik ga kijken of ik tzt weer dezelfde kleur kan maken als het gezicht. Ik had voor de diepte en het witte snor-baard effect al een dubbele snor gemaakt.

Als het niet lukt...dan pech en heeft de Sint geen neus  ;) Weet alleen niet of het dan wel klopt in de vorm van het gezicht, maar dat zie ik dan wel weer. Taartje is toch maar voor familie! (Die vinden het überhaupt prachtig wat ik poog te maken  ;))

De ring vind ik zelf wel een leuk detail.

10

Ik zou de snor in twee delen hebben gemaakt, en dan de rechterkant iets dunner uitgerold dan de linkerkant. Voor de neus kun je misschien een klein bolletje doen? Het kruis op de tekening klopt eigenlijk al niet. Jij hebt het dus niet fout gemaakt  :)
Waar heb je dit plaatje vandaan? ik ben me suf aan het zoeken naar leuke plaatjes maar kan niet echt iets vinden.

11

Beste Esther68, ik heb gegoogled op Sinterklaas kleurplaat en Sinterklaas tekening. Je kunt me ook een mailtje sturen, dan kan ik je een aantal Sinterklasen mailen, want ik had nog andere gevonden en opgeslagen voor volgend jaar of zo.

Groetjes Jip

12

Jip83 schreef:

Beste Esther68, ik heb gegoogled op Sinterklaas kleurplaat en Sinterklaas tekening. Je kunt me ook een mailtje sturen, dan kan ik je een aantal Sinterklasen mailen, want ik had nog andere gevonden en opgeslagen voor volgend jaar of zo.

Groetjes Jip

Volgens mij heb ik alle Sintkleurplaten  :)  gezien, maar ik ben op zoek naar een dansende sint en die kan ik nergens vinden.
Ik zal je een mail sturen...