1

Onderwerp: Wintertaart uit MJamtaart....liep allemaal even anders

Wat zag ik een mooie lichtblauwe wintertaart met huisjes in de laatste Mjam. Die wilde ik maken! Ik ben allereerst 1 week op zoek geweest naar de silicone uitstekers van het Kruidvat maar niemand kon mij helpen. Ook de uitstekers die ik via een tip op het forum heb besteld bleken veel te groot. Toen ben ik zelf maar gaan knutselen. Was een behoorlijk werk! Toen ik ze eenmaal om de taart wilde zetten bleken ze te hoog en als klap op de vuurpijl had ik per abuis een 1 maat grotere taart gebakken met het gevolg dat ik net genoeg huisjes had voor de taart maar niet meer voor de rand om het theelichtje bovenop de taart. Het was te laat om die nog bij te maken :mad: . Dus heb ik er maar deze variatie op gemaakt. Best aardig maar zelf ben ik wel teleurgesteld dat ik hem niet precies kon namaken. Mijn moeder was er gelukkig wel heel blij mee! De taart is gevuld met hazelnootbavarois.
p.s.  Als er nog iemand is op het forum die zijn silicone uitstekers van de huisjes van het kruidvat kwijt wil!! :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3J8JHJG4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7MDPR8D.jpg

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

Re: Wintertaart uit MJamtaart....liep allemaal even anders

Mooi! Mooie kleur blauw ook.

Kijk eens op mijn hyves: http://makeacupcake.hyves.nl/

3

Mooie taart, leuk idee!

4

Echt superleuk!

Ben net lid geworden van de Mjam dus ik zit met spanning bij mijn brievenbus  :lol:

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

5

leuk geworden !  :thumb:

6

Je mag trots zijn op je eigen ontwerp :thumb:
De ontvanger was happy en jij hebt het prachtig gemaakt.

groetjes
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

7 Laatst bewerkt door maatje taartje (19-11-2010 23:23)

erg leuk, ik wil wel ruilen met de huisjes, ik heb ze van het kruidvat, maar ben eigenlijk op zoek naar de jouwe :Y  :lol:

cake my day

8

heel mooi.....en eigenheid is ook heel veel waard. mooi gemaakt.

9

maatje taartje schreef:

erg leuk, ik wil wel ruilen met de huisjes, ik heb ze van het kruidvat, maar ben eigenlijk op zoek naar de jouwe :Y  :lol:

Wil je echt ruilen? De huisjes op de taart heb ik zelf uitgesneden met behulp van een papieren malletje. De grote die ik gekocht heb zijn denk ik 15 cm hoog en van metaal. Ik hoor het wel van je!
groetjes, Karin

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

10

Jammer, dat hij niet helemaal zo geworden is zoals je gehoopt had. Ik vind het in ieder geval een super mooi taartje!! :thumb:
Mooie kleur blauw ook!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy