1

Onderwerp: Hoi vanuit de Neerkant

Goedemorgen allemaal,

Ben al een tijdje vaste klant hier maar is nu dus ook tijd om me voor te stellen,
Ik ben dus Ingrid vd Mortel ben vorige week getrouwd en wonen nu in een koophuis in Neerkant.
Ik ben kok van beroep maar laat me omscholen tot kinderleidster.
Mijn passie voor bakken is er al heel lang maar heb nu pas een keuken waar ik dat allemaal in kan waarmaken.
Oefenen doe ik nog veel en ben nog niet goed maar aan alles wordt gewerkt:-)

Ik hoop hier veel te leren!!

Groetjes vanuit het druilerige Neerkant!

2

Re: Hoi vanuit de Neerkant

Nou, even officieel welkom dan.

WELKOM!!

Ben wel benieuwd of je al je eigen bruidstaart gemaakt had.

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

Goedemorgen,
Dank je wel :-)

De bruidstaart heb ik idd zelf laten maken;-) ik wist wat ik wou en dat durfde ik nog net niet aan. Omdat ik echt een pietje precies ben heb ik die overgelaten aan een bakker in Deurne, mijn nichtje die daar stage loopt heeft er aan mee geholpen die was in de zevende hemel:-)
Ik zal proberen hem hier te plaatsen maar ben echt slecht met de comp. maar doe mijn best.

Groetjes

Hoi Ingrid,
Jammer dat ik je berichtje nu pas zie, maar in het kader van beter laat dan nooit toch een reactie. Ik ben ook zo'n koekenbakker en woon ook in Neerkant. Naast dat ik taarten op bestelling maak, (waaronder bruidstaarten), geef ik ook workshops. Ook voor gevorderden. Kijk maar eens op mijn website:
www.taartenzusenzo.nl

Heb een demo gegeven bij de Boerenbond voor de zomer en geef ook weer demo's bij de "dag van het platteland", georganiseerd door Boerenbond en Formido Deurne op 3 september as.
Ik hoop dat je een keer contact opneemt. Er staat ook een telefoonnummer mijn site (www.taartenzusenzo.nl)!
Tot snel!
Groetjes
Roos