26

Re: En daar is ie dan...

Dank jullie allen voor al die lieve lieve woorden.
Ik zal kijken of ik deze 2 daagse workshop zelf kan aanbieden in 2011.

Gr. Madhuri

27

Ben er zo trots op Madhuri dat we erbij aanwezig mochten zijn, ben inmiddels heel druk het verjaardagscadeau voormijn vriendin te maken, die is morgen jarig, hoef alleen het blad nog en dan maar hopen dathet net zo mooi wordt. Blijven oefenen, oei wat is het verslavend...nog leuker dan taarten maken!! Wat zeg ik veel leuker!! :D  :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

28

chanttie57 schreef:

Ben er zo trots op Madhuri dat we erbij aanwezig mochten zijn, ben inmiddels heel druk het verjaardagscadeau voormijn vriendin te maken, die is morgen jarig, hoef alleen het blad nog en dan maar hopen dathet net zo mooi wordt. Blijven oefenen, oei wat is het verslavend...nog leuker dan taarten maken!! Wat zeg ik veel leuker!! :D  :Y

Vond het ook erg gezellig hoor :Y
Je bent ook zo grappig :lol:  :lol:  :lol:
oh verslavend, ja, kan er weinig aan doen meid :D  ;)

gr. Madhuri

29

Dag alle fans.
Het was inderdaad geweldig

Alan was blij met alle complimenten, we denken er over om toch ook in het voorjaar nog 1 te doen !!!

groet Bart.

30

mpbart schreef:

Dag alle fans.
Het was inderdaad geweldig

Alan was blij met alle complimenten, we denken er over om toch ook in het voorjaar nog 1 te doen !!!

groet Bart.

JOEPIE!!!!!! Zou echt gaaf zijn!!!! Ik zal je lief aankijken tegen die tijd Bart,,,  :D  :o  dan mag ik er misschien weer bij zijn  :/

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl