leuk, puzzelen ben al 15 min aan het meedenken
Heb er geen ervaring mee, maar volgens mij moet het wel kunnen lukken.... zeker als je hem zoals deze in 2 kleuren hebt gedaan...
nu nog de puzzel om het een beetje begrijpelijk uit te leggen wat mijn idee zou zijn ...
Stel: je cake/biscuit is 5 cm breed, 6cm hoog en van links naar rechts is ie in totaal 15 cm en van boven naar beneden is ie 30 cm lang... je blauwe deel is 15 cm lang (twee kleuren en volgens mij ongeveer halverwege van kleur veranderd)
Als je nou één grote blauwe lap maakt van:
Breedte: 2cm (extra voor bekleden) 6 cm voor hoogte, 5cm voor breedte, 6cm voor diepte, beetje als extra ruimte, 6cm hoogte, 5cm breedte, 6cm diepte en beetje voor extra bekleden... dus 2+6+5+6+2+2+6+5+6+2=42 cm
Lengte: 2cm+6cm hoogte+15cm lengte+6cm diepte+wat extra voor bekleden.. dus 2+6+15+6+2=31
Lang verhaal kort: (blauwe)lap van minimaal 42 bij 31
Als je hem dan insnijdt een cm of 20 van de bovenkant iets verder rechts van het midden (op de hoogte van je rechtse wolkje aan de linker kant maar dan een cm of 8 lager) schuin naar onderen (zoiets / ) jammer dat je hier niet kan uittekenen wat ik bedoel !! maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel dan kan je bij het bekleden tussen de rechterkant van de 2 en de linkerkant van de 2 in werken
De groene lap kan je dan op dezelfde manier berekenen en insnijden bij het punt dat je 2 horizontaal gaat lopen...
Hoop dat je er wat aan hebt, misschien zijn er ook wel makkelijkere manieren maar dit is degene die ik kon bedenken
if you can dream it, you can live it (WD)