1

Onderwerp: Beyblades???? Help

Net de vraag gekregen of ik cupcakes wil maken met als thema: Beyblades. Had geen idee wat dat was. Na even gegoogled te hebben denk ik dat dit echt niet te doen is. Of hebben jullie een idee?

2

Re: Beyblades???? Help

Je kan misschien werken met een puzzelprentje of met een print op icingpapier?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

heb je al gegooglet op Beyblade kleurplaten en dan afbeeldingen?
misschien dat je een puzzelplaatje kunt doen daarmee?

blijft volgens mij wel een rotonderwerp....

4

Ik heb al gezocht naar puzzelprentjes en ze ook gevonden. Maar zelfs die volgens mij bijna niet te doen.

5

Idelet schreef:

Wordt wel heel beroerd puzzelen op cc  :s

Ik zou idd ook voor icing-plaatjes gaan  :Y

6

Marinina schreef:
Idelet schreef:

Nou ik bedoelde dan alleen zo'n hoofd op de cc

7

Idelet schreef:
Marinina schreef:
Idelet schreef:

Nou ik bedoelde dan alleen zo'n hoofd op de cc

Zijn toch van die tolletjes of niet ???

8

:Y  idd van die tolletjes. Ik had alles al in huis voor een tijgertaart. Bedenkt zoonlief vanochtend dat hij voor zijn verjaardag (a.s. zaterdag) een beybladetaart wil. Heb hem dat gelukkig uit zijn hoofd kunnen praten :+ Het wordt nu dus toch de tijger. Ben nl nogal van de 3d op het moment en een beyblade in 3d zie ik effe niet zitten! :P

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

Het is geen hoofd, het zijn inderdaad van die tolletjes. Ik weet ook niet of het te doen is om zo' tolletje te boetseren zodat het toch nog herkenbaar blijft. En met icingplaatjes heb ik  og nooit gewerkt en weet ook niet waar ik ze kan laten maken. Ha, bah, wat een rotopdracht. Heb nog niet toegezegd, en denk dat ik dat ook maar niet ga doen :s

10

Mirjam5 schreef:

:Y  idd van die tolletjes. Ik had alles al in huis voor een tijgertaart. Bedenkt zoonlief vanochtend dat hij voor zijn verjaardag (a.s. zaterdag) een beybladetaart wil. Heb hem dat gelukkig uit zijn hoofd kunnen praten :+ Het wordt nu dus toch de tijger. Ben nl nogal van de 3d op het moment en een beyblade in 3d zie ik effe niet zitten! :P

Ik ook niet, zou echt niet weten hoe eraan te beginnen en heb toch al heel wat geboetseerd.

11

mariep schreef:

Het is geen hoofd, het zijn inderdaad van die tolletjes. Ik weet ook niet of het te doen is om zo' tolletje te boetseren zodat het toch nog herkenbaar blijft. En met icingplaatjes heb ik  og nooit gewerkt en weet ook niet waar ik ze kan laten maken. Ha, bah, wat een rotopdracht. Heb nog niet toegezegd, en denk dat ik dat ook maar niet ga doen :s

Gooi even een oproepje op het forum, genoeg dames die voor jou kunnen uitprinten op icing en dan maak je gewoon hele leuke cuppies, geloof mij maar  :Y

12

Marinina schreef:
mariep schreef:

Gooi even een oproepje op het forum, genoeg dames die voor jou kunnen uitprinten op icing en dan maak je gewoon hele leuke cuppies, geloof mij maar  :Y

Dat denk ik niet, zit in België  :think:

13

huh hebben ze belgie dan geen brievenbus  :+

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

14

Ik zou ook voor prints gaan, zeker op cupcakes. Naar België verzenden gaat prima hoor! Ik heb vorige week zelfs naar Adrienne in Cyprus printjes gestuurd, en die zijn prima aangekomen!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

15 Laatst bewerkt door Klungelaar (19-11-2010 00:16)

Bij elke taartefee in BE kan je volgens mij zo'n prints laten maken hoor. Ik zou voor een mooie toef botercreme gaan met een plaatje icing.

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

16

mariep schreef:
Marinina schreef:
mariep schreef:

Dat denk ik niet, zit in België  :think:

Ik geloof dat Tamara14 ze ook kan printen. Zij is ook van België :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be