Onderwerp: koekjessteker in vorm van lepel?

Een tijdje terug in de kookwinkel hier een siliconenmal gekocht voor het maken van chocolade lepeltjes. Echt heel leuk bij deserts enzo. Ik geef het soms ook als cadeautje, zes of acht lepeltjes in een mooi zakje met een lintje.

Nu herinner ik mij dat Chocomel ooit koekjes had in de vorm van een lepeltje dat ze serveerden bij de warme choco. Het leek me wel leuk zoiets eens zelf te maken. Ik kan alleen nergens een steker vinden in de vorm van een lepel. Iemand tips of ideeën? Het idee laat me maar niet los......

Alvast dank!

groetjes,
Maayke

wie zoet is krijgt..... taart!

2

Re: koekjessteker in vorm van lepel?

In dit setje zit een lepel
patchshopgirl.nl/index.php?page=details&prod=2478&cat=254&group=0

Maar je kan zelf ook een sjabloon afdrukken en het uitsnijden met een mesje :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Dank je. Ik had daar al gekeken, maar niet gezien. Enige probleempje: ik heb al die andere vormpjes al :)

Had zelf ook al gedacht aan uitsnijden, maar dat kost altijd weer zoveel tijd. Ik ben meer van "gemak dient de mensch" ;)

Intussen zie ik ze wel op talloze amerikaanse sites staan. Maar ja, verzendkosten heel hoog, als ze al verzenden naar Europa. Volgens jaar ga ik een week naar de VS. Wie weet kan ik dan daar eens zoeken. Of een hele wagonlading vormen, spullen en meer laten bezorgen bij mijn vriendin die daar woont en dan in mijn koffer stoppen. Ik ga in ieder geval met een grote koffer die vrijwel leeg is heen. eens zien of die nog zo is als ik terug reis  :lol:

Mocht iemand nog iets weten....

4

Ik denk dat nog zo'n setje van Fackelman vele malen goedkoper is dan een reisje naar de USA ;)!
Wat je dubbel hebt kun je dan toch weer aanbieden bij V&A?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Tom Poes schreef:

Ik denk dat nog zo'n setje van Fackelman vele malen goedkoper is dan een reisje naar de USA ;)!

Haha, helemaal waar. Maar het tripje is al geboekt. Ik ga sowieso. Op bezoek bij een goede vriendin. Dus reken maar dat ik daar eens even op zoek ga naar een goede taartdecoratie winkel. Moet niet moeilijk te vinden zijn!

Ik ga dit weekend toch eerst even werken met zelf uitsnijden. Kijken hoe dat bevalt. Als dat niet fijn werkt, dan ga ik alsnog het setje kopen.

6

Ik heb gisteren zo'n lepeluitstekertje bij 'Dille & Kamille gekocht', voor €1,5.

groetjes samantha

Goede tip! Ik ga binnenkort toch naar Rotterdam en ga dan meteen even kijken (wij hebben hier helaas geen Dille & Kamille).

groetjes,
Maayke

8

Hoi!

Ik zag bij de xenos een siliconenmal voor 12 lepeltjes. Deze zou je bijvoorbeeld vol kunnen gieten met chocolade, maar iets anders is volgens mij ook goed te doen. Hij kostte maar 2,99!

Bij Diulle en Kamille in Rotterdam hadden ze ze niet, helaas. Wel veel andere leuke uitstekers voor een habbekrats (onder 1 euro), vooral voor kerst.

Intussen een uitsteker gevonden bij www.madame-charlotte.nl. Erg leuke site ;-)

Bedankt allemaal voor de reacties.

groetjes!