Onderwerp: Strak bekleden en afsmeren
Kan iemand mij tips geven voor een strakke taart????
Soms al smeer ik hem nog zo goed af krijg ik geen strakke taart maar zie je toch oneffenheden... HELP!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Strak bekleden en afsmeren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij tips geven voor een strakke taart????
Soms al smeer ik hem nog zo goed af krijg ik geen strakke taart maar zie je toch oneffenheden... HELP!!
hoi,
a) keer je de taart na het bakken onderste boven, dus de bodem wordt de bovenkant?
b) gebruik je 1 op 1 botercreme?
C) eerst heel dun afsmeren en op laten stijven in de koelkast
d) tweede laag botercrem erover en weer glad maken en oplaten stijven in de koelkast.
e) de taart met een warm en glad mes weer glad maken.
Succes !
Ik heb voor je en dat is blijven oefenen
De technieken kent iedereen zo langzamerhand wel in theorie, maar de praktijk is gew2oon een kwestie van blijven oefenen.
Een keer zien hoe iemand anders het doet (basisworkshop of freubeldag) werkt ook heel goed.
Yep, gewoon vaak doen!
Gaat het steeds beter.
Oh, nog een tip: boltaartjes zijn het gemakkelijkst te bekleden!
Ja goed oefenen, dan zie je vanzelf een stijgende lijn. Ik moet ook nog heel goed oefenen
Hiermee afsmeren:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3362
De botercreme opbrengen en dan je taart op een draaiplateau, plateau een zwiep geven, dit ding er langs houden en strak dat ie dan wordt joh!
Wat betreft het bekleden is het denk ik een idd een kwestie van oefenen maar een strakke basis scheelt al een hoop.
Succes.
Hiermee afsmeren:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3362De botercreme opbrengen en dan je taart op een draaiplateau, plateau een zwiep geven, dit ding er langs houden en strak dat ie dan wordt joh!
Wat betreft het bekleden is het denk ik een idd een kwestie van oefenen maar een strakke basis scheelt al een hoop.
Succes.
het begint inderdad bij een strakke basis
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Strak bekleden en afsmeren