1

Onderwerp: Roze oefentaartje!

Dit is mijn allereerste stapeltaartje, ik wou het toch even uitproberen met de kitkats aangezien ik dit ook voor een opdracht wou gebruiken. Maar dan moest ik wel zeker weten dat niet de hele handel zou instorten  :lol: .

http://94.100.114.47/1161400001-1161450000/1161443801-1161443900/1161443812_5_hTz_.jpeg

http://94.100.121.16/1161400001-1161450000/1161443701-1161443800/1161443756_5_NJGZ.jpeg

Ben er niet zo supertrots op omdat hij scheef is en niet zo strak, dus tips zijn meer dan welkom!  :D

2

Re: Roze oefentaartje!

Wat een lieve stapel! Heb je de onderste taart wel goed gestut? Want deze lijkt idd wat scheef.

Maar ik zal je even melden, want deze hoort in de stapelparade!

3

idd deze stapel hoort bij de bruids-en stapeltaarten thuis ;) (en daar staat hij nu ook  :cool: )

Ow sorry ik ben nog niet gewend om in die parade te staan  :9 , de taart was wel goed gestut maar gewoon scheef gesneden en de lagen niet op dezelfde plaats terug geplaatst. Morgen zet ik er een stapel op die wel mooi recht is en waar ik heel trots op ben!  :D

5 Laatst bewerkt door MirandaB (17-11-2010 21:35)

Maartjetaartje schreef:

Ow sorry ik ben nog niet gewend om in die parade te staan  :9 , de taart was wel goed gestut maar gewoon scheef gesneden en de lagen niet op dezelfde plaats terug geplaatst. Morgen zet ik er een stapel op die wel mooi recht is en waar ik heel trots op ben!  :D

Maar ik vind deze ook heel leuk hoor, mooie kleur roze! Enne... zo heb je telkens een excuus om weer een taart te maken. Je moet toch wat te oefenen hebben, toch?? ;)  O-)

Ja op school vonden ze het ook helemaal niet erg mijn medestudenten en leerkrachten hebben mijn nieuwe hobby ontdekt en vragen elke dag wanneer ik weer een 'taartje' meeneem  :lol:

Maartjetaartje schreef:

Ik vind hem mooi hoor. :Y
Ik prik altijd tandenstokers boven elkaar in iedere laag die ik gesneden hebt. Na het vullen kan je de lagen dan weer netjes terug leggen, dus weer met de tandenstokers boven elkaar...misschien is dit een tip..maar misschien kende je dit truukje al of misschien begrijp je helemaal niet wat ik bedoel :lol: ik ben niet zo goed in uitleggen :s