Onderwerp: hoi allemaal
Hoi allemaal.
Ben al een paar weken (sinds juli ) lid van het forum maar nu pas mijn eerste berichtje. Maar had het eerst te druk met alle berichtjes te lezen, de foto’s te bekijken en te realiseren dat ik nog een hele lange weg heb om maar een beetje in de buurt te komen van de mooie creaties die hier staan.
Ik heb al jaren dat ik het leuk vind om te bakken, voornamelijk rond verjaardagen. De bakker heeft al jaren geen gebak meer aan ons verkocht. Dit waren tot nu toe gewoon standaard cake en taarten. Sinds ik op TV CakeBoss en Cake-off (helaas kunnen we die zender niet meer aan) heb gezien ben ik in de ban van het decoreren. Ik had met een grote mond gezegd dat ik dat ook kon. Mijn eerste taart was voor mijn eigen verjaardag. Na een hoop gevloek en getier, had ik hem bijna in de prullenbak gegooid en naar de bakker gerend maar uiteindelijk is er toch een leuk taartje uitgekomen en ben ik best trots op mijn eerste creatie.
Hiermee heb ik wel geleerd dat een smoother toch wel een makkelijk zou zijn. Dus nu enkele vele euro’s armer ben ik er klaar voor om voor zaterdag mijn 2e taart te maken dit maal voor mijn oma.
Ik ben 28 jaar oud en woon in het "zonnige zuiden" van het land in Best (vlakbij eindhoven). Ik werk in een callcenter en in de avonduren fantaseer ik over de taarten die ik nog wil maken. Helaas kan ik ze niet allemaal maken. mijn familie wil niet altijd cake eten, en zo'n grote vriezer heb ik net. ik moet me dus inhouden. Mijn collega's zijn ook fijne proefkonijnen als ik weer een nieuw recept wil proberen.
Ben pas begonnen met taarten decoreren, maar mijn hele leven al creatief bezig,
Ik hoop hier nog vele mooie taarten te zien, inspiratie op te doen en dan die verwerken in mijn taarten.
Mochten jullie nog iets van me willen weten dan vraag het maar, wie weet krijg je er nog antwoord op ook.
Groetjes