1

Onderwerp: Hoi vanuit Eindhoven!

Hoi allemaal!

Ik zal me even kort voorstellen aangezien ik hier nu al en tijdje aan t rondsnuffelen en aan t inspipikken ben :P
Ik ben Bauke, net 29 jaar oud en heb een zoon (Luka) van net 5. Parttime postbode en kindjelief een full time schoolganger. Dol op frutselen en met de handjes bezig zijn! :D

Hyves heeft mij toch wel overgehaald om s even een kijkje te gaan nemen in de mooie taarten wereld e oown wat stond ik te kijken en te kwijlen zeg!! En stiekem waren mijn gedachtes, dat moet ik ook kennen met jaren lange Fimo Klei ervaringen :P

Enkele maanden geleden werd me gevraagd of ik voor mijn beste vriend een trouwtaart wilden maken. Dus werd Google aangesproken. Natuurlijk kom je dan hier uit!! En ik ben jullie nu al zo enorm dankbaar!
De bruiloft is pas in Augustus, dus heb eind oktober een beetje geoeffend voor mijn zoon zijn verjaardag en heb me wel zo enorm vermaakt! Tot 3 uur snachts met sateprikkertjes en met suikerwater aan de gang, voelde me weer bijna jong ;)

De taarten zal ik nog s showen, wilden me eerst even voorstellen voor de gezelligheid!

Hoop nog een hoop van jullie te leren, mijn verzameling cutters ed uit te kunnen breiden, maar vooral kunnen genieten van plaatjes van jullie kunstwerken !!

Liefs bauk

2

Re: Hoi vanuit Eindhoven!

Wat leuk!
Ik en benieuwd naar je figuurtjes.

Ik ben ook iemand die altijd bezig is. Ook heb ik fimoklei geprobeerd maar dat was toch niet helemaal mijn ding helaas.

Sinds 1,5 jaar houdt ik mij bezig met het tekenen van portretten maar nu vind ik de taarten helemaal leuk!

Ik ben reuze benieuwd naar jou creaties!

3

Dankje! :D

Ik zal s een topic maken bij taarten parade!  :lol:

4

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook