Hallo allemaal!
Hier de bruid van dit retestrakke taartje!! Hij was niet alleen SUPERGAAF om naar te kijken, maar zeker ook nog erg lekker!! Erg veel leuke en lieve reacties gehad!
Wij hadden geen zin in een standaard taart via onze (overigens erg arrogante) cateraar. Wij houden nl niet zo van standaard en houden al helemaal niet van de standaard smaken!! Hebben op meerdere bruiloften stukken taart in de vensterbank zien belanden omdat hij niet lekker was....zonde toch?!
Op een amerikaanse taartensite zag ik een foto van deze bruidstaart in het lichtroze. Aangezien ik op de diverse nederlandse sites heel veel "bobbelige" taarten had gezien, was ik bang dat onze droomtaart nooit gemaakt zou kunnen worden totdat diverse malen de site van MISS pebble voorbij kwam, afspraak gemaakt en taart besproken. Offerte bleek lager te zijn dan dat wij hadden begroot (altijd fijn!).Wij zijn overigens NIET expres op zoek gegaan naar een goedkope taart!!!Wij wilden gewoon "onze" perfecte taart!!
Wij hadden besloten dat wij gedurende ons bruidsfeest als kleuraccent paars zouden gebruiken, dat hebben wij overal in doorgevoerd. Miss pebble werkte hier ook goed aan mee, want de taart was perfect, de linten en de bloesemtak waren dezelfde kleur als de stropdas/boeket/uitnodigingen/kleding van de kindjes/menukaarten. Het bleek zelfs dat de vulling van de taart ook nog paars was!!! Dus zelfs bij het aansnijden paste hij helemaal in ons (paarse) plaatje.
Het is al met al een geweldige dag geweest zonder weggegooide stukjes taart!!Iedereen heeft gesmuld
Ook erg leuk om te lezen dat iedereen hier hem geweldig vond!!
Petra: die extra laag botercreme was niet vervelend hoor! De taart is tot de laatste kruimel opgegaan!
groetjes
Penelope
Trouwens: Heidi, wij zijn het dus echt!! Jaja eindelijk getrouwd!