1

Onderwerp: mijn eigen (speciale)verjaardagstaart

ja voor onszelf probeer ik altijd wat uit en in dit geval ging het om de binnenkant. De aankleding wilde ik ook graag eens anders doen. Maar die was niet het belangrijkst ;)

Stapeltaart van 30 en 20cm hexagons
30 cm is cappuccinobiscuit gevuld met vanillemascarpone met stukjes hazelnoot en een laag frambozengelei  :P

20 cm was een amandelwondercake gevuld met een laagje citroencreme met verse bosvruchten  :9

Bijna iedereen heeft van elke een stuk genomen om te proeven. dat moesten ze van mij  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVESL7EC.jpg

Ik had hier nog rode rozen in een vaas staan als reserve als ik te weinig fruit zou hebben. Uiteindelijk heb ik deze niet hoeven te gebruiken. Ik had wel te weinig chocosigaretten vandaar een waterval aan fruit aan een zijde  ;)  Ook wilde ik em 3 hoog  maken en had ik een dummy voor erop nog liggen die ik dus helemaal niet heb kunnen maken ach ja zo is die toch ook mooi?

vandaag het laaste stuk meegenomen naar zwemles van onze jongste anders wordt ik veel te dik van dat eten  :D

2

Re: mijn eigen (speciale)verjaardagstaart

Oh, wat ziet die er toch lekker uit! Zo'n  taart me chocolade en vers fruit staat ook nog steeds op mijn lijstje: MJAM!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Annemiek schreef:

Oh, wat ziet die er toch lekker uit! Zo'n  taart me chocolade en vers fruit staat ook nog steeds op mijn lijstje: MJAM!

doen!!! is echt een aanrader voor je visite haha ik had em ook nog afgesmeerd met witte ganache hij was echt jammie

4

njammie, ziet er lekker uit!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Erg mooi en stijlvol!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

super taart zeg, ziet er erg lekker uit  :thumb:

bakken ....... decoreren .......weggeven.
(omdat ik geen taart eet)

Heel mooi!

Kijk ook eens op: Jantinestaart.nl, hierop staan foto's van mijn taarten, cc's, koekjes en ander lekkers.
Je kunt je hier ook aanmelden voor workshops, kinderfeestjes of om mallen van First Impressions en producten van Zeelandia te bestellen.

mmm!!

Heel mooi!

Kijk ook eens op: Jantinestaart.nl, hierop staan foto's van mijn taarten, cc's, koekjes en ander lekkers.
Je kunt je hier ook aanmelden voor workshops, kinderfeestjes of om mallen van First Impressions en producten van Zeelandia te bestellen.

Heel mooi!

Heel mooi!

12

prachtig, vind die waterval juist heel erg leuk erbij!!

groeten, Bianca
TAART in huis

13

oef duur taartje..........die moet wel in de smaak zijn gevallen! Ziet er heel mooi uit!

14

smarianne schreef:

oef duur taartje..........die moet wel in de smaak zijn gevallen! Ziet er heel mooi uit!

ja was wel duurder dan normaal :)
9 euro aan biologisch vers fruit 14,00 euro aan chocosigaretten en dan de rest nog zoals 3 bakken bosvruchten cake biscuit etc

maar zeker de moeite waard :Y

15

Ziet er heerlijk uit met al dat fruit!! :9

16

Heerlijk!

Groet, Jolanda