Onderwerp: beginners cupcakes
Ben pas begonnen met het decoreren van taarten en cupcakes en het is helemaal mijn ding!! Vind het zo leuk om te doen en daarom plaats ik met plezier enkele foto's. Mocht je tips hebben ze zijn van harte welkom!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » beginners cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben pas begonnen met het decoreren van taarten en cupcakes en het is helemaal mijn ding!! Vind het zo leuk om te doen en daarom plaats ik met plezier enkele foto's. Mocht je tips hebben ze zijn van harte welkom!!

Ze zijn ontzettend leuk! Vooral je schaapjes zijn schattig. 
Aaaaah, die schaapjes zijn zoo cute en leuk bedacht
!!!
De schaapjes zijn wel geinspipikt van google. Ze zijn heel leuk vond ik ook en heb ze daarom gemaakt! Bedankt voor de complimentjes!!
beginner nou
. ga zo door.
Vind ze heel leuk, vooral je schaapjes !!
Ik ben helemaal verliefd op je schaapjes
!!
Vind de schaapjes ook heel erg leuk!
Hele leuke cctjes
even een vraagje van een leek,wat doe je nou boven op de cupcake, als bovenlaag?
Vind ze harstikke leuk, vooral de schaapjes.
@lisadenise ik gebruik rolfondant en dit kleur ik dan met wilton kleurstof. Tussen de cc en de fondant nog een laagje botercreme zodat het geheel goed blijft plakken.
@de rest bedankt!!
Die schaapjes zijn echt leuk!
Die kroontjes vind ik ook zo leuk. Ga ik ook binnenkort eens proberen!
erg leuk en mooi hoor,ik hoop dat mijn cc net zo mooi worden ik ben ook een beginner 
Die schaapjes zijn super leuk!
Die ga ik ook een keer maken haha.
Nu wilde ik alleen vragen hoe maakt u de huidskleur?
Die schaapjes zijn echt helemaal super!
Die schaapjes!!! 
De enige tip:
Vooral doorgaan ze zijn hardstikke leuk!
@ taartenbakfan Dat is de kleur ivory uit de set met 8 wilton kleurstoffen. Heb er een beetje mee gepuzzeld voor ik de juiste kleur had. Als je teveel neemt slaat het beetje oranje uit
@ Yasmine 84 Bedankt, die set heb ik ook dus dat komt mooi uit haha..
Dat ga ik eens proberen!
Zijn zoo schattig..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » beginners cupcakes