Re: Roze gerbera's
Leuk, en inderdaad erg leuk, die namen toch op de taart! Mooi geheel en prachtige gerbera's!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze gerbera's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk, en inderdaad erg leuk, die namen toch op de taart! Mooi geheel en prachtige gerbera's!
Wat een schitterend geheel, prachtige gerbera's en hij klinkt ook nog eens heerlijk!
Wat een prachtig geheel, heel mooi gedaan. Het is echt een plaatje om te zien zo.
Klinkt ook èrg lekker.
Misschien een beetje een rare vraag, maar die wrappers zijn behoorlijk prijzig, vraag je die dan terug?
Nee, dat gaat ook niet, want het papier wordt toch wel vettig hier en daar. En ik weet zeker, dat het gros van de mensen 'm kapot scheurt en 'm niet netje losmaakt of de cupcake eruit haalt. De bruid wilde zelf erg graag deze wrappers en betalen deze kosten gewoon. Ik had nu alleen de kostprijs doorgerekend, maar ik was toch best even bezig met alles vouwen, dus voor het extra werk wat rekenen zou helemaal niet zo gek zijn.
Prachtig 
Echt prachtig, het totaalplaatje ziet er mooi uit zo!
Iris Zijlstra schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar die wrappers zijn behoorlijk prijzig, vraag je die dan terug?
Nee, dat gaat ook niet, want het papier wordt toch wel vettig hier en daar. En ik weet zeker, dat het gros van de mensen 'm kapot scheurt en 'm niet netje losmaakt of de cupcake eruit haalt. De bruid wilde zelf erg graag deze wrappers en betalen deze kosten gewoon. Ik had nu alleen de kostprijs doorgerekend, maar ik was toch best even bezig met alles vouwen, dus voor het extra werk wat rekenen zou helemaal niet zo gek zijn.
Dank je wel voor je antwoord!
Het ziet er zoals altijd weer schitterend uit 
o wat een mooi geheel zo prachtig gedaan...ik sla em op
Ik had je al op Hyves een beetje geplaagd
, maar alle gekheid op een stokje, het is een prachtig geheel Jolanda
Weer een project om trots om te zijn. 
Prachtig !!! Leuk opgelost zo met die namen!
wat schitterend zeg!
Een vriendin van mijn trouwt in het voorjaar en zij hebben ook roze als thema kleur. Ik sla deze op (als het mag
) en laat ik ze aan hun zien. Ze weten namelijk nog niet wat ze doen met taart/gebak. Hopelijk breng ik ze op een idee!
WAt een prachtig plaatje!!!!! 
Ik had nog niet gereageerd, maar wilde nog even zeggen dat ik het echt fantastisch mooi vind. Superbloemen en een geweldig geheel. 
Leuk geheel zo.!
dat ik deze over het hoofd heb gezien........Moet nog beter forummen dus.........
Vind het een schitterend totaalplaatje! Maar dat heb
ik je wel via hyves laten weten 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Roze gerbera's