Re: Royal Icing Kerkje met lichtjes
Zucht...........wat mooi. Ziet er zo breekbaar uit. Geweldig om op een kersttaart te zetten!!
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Royal Icing Kerkje met lichtjes
Zucht...........wat mooi. Ziet er zo breekbaar uit. Geweldig om op een kersttaart te zetten!!
Jeetje wat gaaf!! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of je eerst alles spuit en het daarna in elkaar zet?
Jeetje wat gaaf!! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of je eerst alles spuit en het daarna in elkaar zet?
Ja hoor, eerst alle losse onderdelen spuiten. Als ze goed droog zijn, dan worden ze in elkaar gezet met Royal Icing.
@ iedereen,
Ben nu net thuis van mijn werk en kan op alles reageren, kon wel stiekum af en toe kijken maar ik kon niets antwoorden.
Ja, ik heb de patronen uitgeprint vanaf google/cake central, in een plastic mapje gedaan en met tip #3 met royal icing gespoten.
Alle panelen apart en een week laten drogen, daarna met RI in elkaar gezet.
Lampjes van IKEA op batterij er voorzichtig ingeschoven (ik heb er nl een deur in gemaakt op de achterkant).
Ja, alles is eetbaar, maar niet echt aan te raden, is meer voor de show.
Moet zeggen dat mijn hand niet van de spuitzak af te wrikken was na afloop, moest eerst een tijd ontspannen voordat mijn vingers weer wilden doen wat ik wilde,
Ik ga nu door, want ik heb nog heel veel ideeen ......Dank voor alle complimenten!
Ik heb de link gevonden met een how to van het kerktje:
Lees ik net dat ik geloof ik geen how to van een andere site mag plaatsen?? Ik haal hem maar weg, sorry.
Wel een heel karwei hoor , ook met patroon.
@zoethoudertje:
En die had ik er niet eens bij. Ik had alleen het patroon en verzon zelf de rest, maar zoals ze zegt het is een heel werk maar niet erg moeilijk. Geduld en een vaste hand.
THanks voor het vinden van de how to, nu kan ik ook de bankjes maken
@zoethoudertje:
En die had ik er niet eens bij. Ik had alleen het patroon en verzon zelf de rest, maar zoals ze zegt het is een heel werk maar niet erg moeilijk. Geduld en een vaste hand.
THanks voor het vinden van de how to, nu kan ik ook de bankjes maken
Wow, ik zou toch zweren dat je het met patroon hebt gedaan, heel knap hoor!
Heel erg mooi
Wauw! Helemaal geweldig zeg!
Doet mij herrinneren aan vroeger. Mijn ouders hadden een bakkersbedrijf en met kerst stond er bij ons in de etalage ook zo'n kerkje. Maar dan met meer chocolade erin verwerkt. Net als bij jou zat er een lampje in. En 's avonds stonden er vaak mensen voor de etalage het te bewonderen.
Ja...was het maar vast kerst he?
Wauw! Helemaal geweldig zeg!
Doet mij herrinneren aan vroeger. Mijn ouders hadden een bakkersbedrijf en met kerst stond er bij ons in de etalage ook zo'n kerkje. Maar dan met meer chocolade erin verwerkt. Net als bij jou zat er een lampje in. En 's avonds stonden er vaak mensen voor de etalage het te bewonderen.
Ja...was het maar vast kerst he?
oeps...2x
wauw, wat cool!!! dat wil ik ook kunnen!!!!!!
.............................................................
Oftewel; je hebt me stil gekregen en geloof me, daar is héél wat voor nodig
Echt gewéldig
ik reageer gewoon nog een keer, zooo knap! ik vind het echt echt echt super!!
Wauw,een echt kunstwerk!!!!!!
jeetje super super gaaf zelfs manlief vond het erg gaaf............die vroeg al wanneer ik daaraan begon................nou niet...........
groetjes monique
Completely gobsmacked...
knap!!!
Wat super, super, super mooi en zo ongelooflijk knap!
Geweldig hoor!
Ik zag gisteren toevallig de templates staan en nu hier jouw kunstwerk..geweldig!
ongelofelijk mooi!
wooow, heel mooi!!!!
waaauuuuwwww, geweldig. Helemaal geweldig!
Ik mis wederom zo'n smile met zo'n openvallende mond.
Hoe krijg je t voor elkaar denk ik dan?
Prachtig.
(hoe lang ben je daar mee bezig geweest?)
Wat een kunstwerk! Helemaal mooi!
Wat ontzettend mooi zeg!!
Dat is nou met recht 'engelenwerk' te noemen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Royal Icing Kerkje met lichtjes