Re: vraag over kwark van mona uit beker 750 gr.
@Marianne: die taart ziet er erg mooi en lekker uit!!!
Hoe heb je het dat nu gedaan? Heb je die kwark er zo ingedaan of steviger gemaakt met gelatine of klopfix?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over kwark van mona uit beker 750 gr.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
@Marianne: die taart ziet er erg mooi en lekker uit!!!
Hoe heb je het dat nu gedaan? Heb je die kwark er zo ingedaan of steviger gemaakt met gelatine of klopfix?
k snap echt niet dat het er bij jullie uit 'kwarkt'. Ik doe dr niets doorheen maar dijkje spuiten doe ik wél!
Misschien ligt het ook aan de dikte van de vullinglaag? Dat het bij een dunner laagje het er niet uit floept, maar bij een dikke laag wel ?????????
ja kleurstof roze gekleurd.....was kraamtaartfeest voor mijn nichtje
ooo...Ik denk al...die jam is beetje doorgelekt...
Nou aan de zijkanten droop het er ook niet uit, want daar had ik idd. een dijkje.
Maar als je de taart dan gaat snijden, dan heb je aan de gesneden kant zeg maar zo'n stroompje lopen. En als je je vork er dan in zet, dan duw je er nog meer uit...
smarianne schreef:ja kleurstof roze gekleurd.....was kraamtaartfeest voor mijn nichtje
als je goed kijkt Geeke, dan zie je op de 1e foto van kapsel dat ie nog niet gevuld was...........dus kon nooit doorgelekt zijn......
Ik heb het gemengt met slagroom, dan is het heel goed te doen!
Ik heb het gemengt met slagroom, dan is het heel goed te doen!
Lijkt me ook wel ontzettend lekker
Geeke schreef:smarianne schreef:ja kleurstof roze gekleurd.....was kraamtaartfeest voor mijn nichtje
als je goed kijkt Geeke, dan zie je op de 1e foto van kapsel dat ie nog niet gevuld was...........dus kon nooit doorgelekt zijn......
Oja...hahaha muts ben ik ook....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vraag over kwark van mona uit beker 750 gr.