1

Onderwerp: Het boek van sint...

als bedankje voor de oven voor de kinderen van mijn baas
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/dalumi-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: Het boek van sint...

Ik houd niet van SInterklaas, maar deze is geweldig!!!

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

3

Linmar7181 schreef:

huh,wie houd nu niet van sinterklaas??? :lol:  :lol: echt niet??vind die tijd altijd zo leuk,maar nog meer houd ik van kerst,ik vind gewoon december de leukste maand van het jaar!!!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

Wat leuk gedaan!

5

Hij is leuk!

6

karla schreef:
Linmar7181 schreef:

huh,wie houd nu niet van sinterklaas??? :lol:  :lol: echt niet??vind die tijd altijd zo leuk,maar nog meer houd ik van kerst,ik vind gewoon december de leukste maand van het jaar!!!

Tja... ik dus... Stuit wel vaker op onbegrip hoor, maar houd niet van het commerciele ervan. Moet zeggen nu mijn dochter van 2 helemaal wild wordt van zwarte piet er toch wel een glimlachje tevoorschijn komt, maar de verplichtingen die worden opgelegd zijn niet mjin ding... Doe mij maar lekker kerst, dat draait meer om gezellig samen zijn dan om het kadootjes graaien...

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

7

Linmar7181 schreef:
karla schreef:
Linmar7181 schreef:

Tja... ik dus... Stuit wel vaker op onbegrip hoor, maar houd niet van het commerciele ervan. Moet zeggen nu mijn dochter van 2 helemaal wild wordt van zwarte piet er toch wel een glimlachje tevoorschijn komt, maar de verplichtingen die worden opgelegd zijn niet mjin ding... Doe mij maar lekker kerst, dat draait meer om gezellig samen zijn dan om het kadootjes graaien...

Tja gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. Ik vind sinterklaas geweldig. Ik vind juist met kerst dat commerciele verschrikkelijk. Met sinterklaas gaat het helemaal niet om de kadootjes graaien maar juist om het gezellige samen zijn. Het is denk ik maar net hoe je het zelf invult.

Kerst vind ik ook geweldig, de boom, lichtjes, kaarsjes, huis gezellig versiert lekker samen eten enz. maar ik vind tegenwoordig dat er iets te veel wordt uitgepakt met kerst... maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.

8

Erg leuk en toch weer zo anders dan de rest. Ik sla hem op als je het niet erg vind...

9

Linmar7181 schreef:
karla schreef:
Linmar7181 schreef:

was ook maar een grapje hoor,ieder zijn ding toch :Y

10

Ik hou ook echt niet van Sinterklaas en ook ik stuit vaak op onbegrip.

Maar heb een zoontje van 3 en doe erg mijn best mij er voor hem overheen te zetten en dat lukt best goed moet ik zeggen. De mensen die dit goed van mij weten zijn erg verbaasd dat ik liedjes oefen en een sinterklaasboekje lees, hahaha!

Anyway, deze taart vind ik echt heel erg leuk! Leuke insteek met het boek.  :Y

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

11

wat een leuke taart...leuk idee om het zo te maken..heb je speciale bakvorm gebruikt of zelf inmodel gesneden???

12

gizeppo schreef:

wat een leuke taart...leuk idee om het zo te maken..heb je speciale bakvorm gebruikt of zelf inmodel gesneden???

ik heb een boekvorm