Onderwerp: decoratie meerdere taartjes
Mijn dochter wordt binnenkort 13 en nu wilde ze naast haar lievelingstaart, bananenvlaai, ook nog een marsepeintaartje.
Nu zei mijn man maak er gelijk een paar met verschillende smaken dan kan iedereen meteen zien wat je maakt en hoe het smaakt.
Oke dacht ik leuk allemaal maar hoe ga ik te werk???
Ik heb samen met mijn dochter wel een aantal taarten bekeken en al een beetje een idee wat ze leuk vindt maar hoe doen jullie dit?
Gaan jullie vantevoren tekenen hoe je de taart wilt hebben of doen jullie dit ter plekke?
De vorige taartjes heb ik ter plekke bedacht maar ik ben bang dat als ik met aangevette slagroom ga werken de taart dan te lang buiten de koeling staat?
Kortom hebben jullie van te voren exact in je hoofd hoe je het wilt hebben en dan bijv. van te voren al de bloemen of iets dergelijks uitgestoken of doen jullie dit van te voren en zodra de taart bekleed is decoreren jullie hem met de bloemen?
Ik krijg mijn taart nog niet zo straks dus gebruik ik een bloem of vlinder nog wel op een plaats waar de marsepein net niet zo mooi is maar dat heb ik dan niet te voren bedacht.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen want meerdere taartjes maken is toch spannend voor mij.
Dank!
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68