Re: Royal Icing Kerkje met lichtjes
Ontzettend mooi hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Royal Icing Kerkje met lichtjes
Ontzettend mooi hoor
Heel erg knap hoor!
wauw! Wat indrukwekkend mooi zeg! Echt helemaal te gek! En wat een werk moet dat zijn geweest! TOP!
OMG wat een super mooi kunstwerk!!
Echt prachtig!!!
Heel knap gedaan! (Laat je er wel iemand bij in de buurt? Lijkt me erg breekbaar namelijk...)
WAUW!!!!
Ik ben er verliefd op!
PME 3 lijkt mij ook de leukste van alle 3, daarom ga ik deze als laatste doen
GEWELIDIG!!!
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....wat geweldig knap gemaakt!
Ja, wat moet je hier over zeggen, prachtig, super etc. is niet genoeg, wauw wat een leuk idee
Wat een plááááátje!!!!!!!!!
als je dit kan, kun je volgens mij alles
WAUW! Wat super cool!
Ben ook bezig met PME 3 en het is zo leuk om te doen!
Waauw wat prachtig!
En is zoiets nou ook echt eetbaar? Niet dat ik het zou opeten, daar is het veel te mooi voor. Maar ik vroeg het me toch af (beginner dus weet dat niet).
WAUW!!!
GEWELDIG!!! Jeetje wat enorm knap zeg!!
Heb je dit nu zelf uitgevogeld en nagemaakt van Cake Central, of geleerd op de PME3?
Dat is me niet helemaal duidelijk na het lezen van je stukje.
Dit is echt ontzettend prachtig
!!
Wat ontzettend mooi en knap dat je dat kan
!!
Wat onvoorstelbaar knap zeg, ben er even stil van. Echt prachtig, vooral met die lichtjes erin!
Die is super gaaf!!
Echt heel knap!
Ik ben er stil van wat geweldig mooi.Spuit je dit in onderdelen en zet je het dan in elkaar met icing?
Haha die is echtttttt gaaf dat wil ik ook kunnen maar baal iedere keer zo erg het zit zo vol overal..... en er zit niks bij mij in de omgeving het is allemaal een uur rijden ......
Wauw! Schitterend!!!
GEWELDIG!!! Jeetje wat enorm knap zeg!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dit nu zelf uitgevogeld en nagemaakt van Cake Central, of geleerd op de PME3?
Dat is me niet helemaal duidelijk na het lezen van je stukje.
dit leer je niet bij PME3, maar je leert wel spuittechnieken, dus na het volgen van PME3 kun je dit zeker maken!
@J-Lo: Prachtig! Ik zag hem ook op CC staan, zij had hem zelfs met kerkbankjes, preekstoel etc. gemaakt... Niet te geloven... Hij staat ook op mijn lijstje, ik ben nu bezig met het maken van een eigen ontwerp, maar eerst maar even iets bedenken voor de eindopdracht van PME 3..
Echt een waar kunstwerk!! Van harte met je PME. Zeker de moeite waard geweest als ik dat zo zie!!!
OMG!
Super knap en mooi!
mooi gedaan ! deze heb ik 2 jaar geleden ook eens gemaakt, zonder lichtjes, maar met banken binnenin de kerk.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Royal Icing Kerkje met lichtjes