1

Onderwerp: Trots op mijn eerste stapel!!

Voor mijn verjaardag heb ik dit weekend mijn eerste stapel gemaakt. Van te voren had ik een soort ontwerp gemaakt op papier en de taart is precies geworden zoals ik het me had voorgesteld. Ik ben dus erg tevreden en trots op mijn eerste stapeltje.
De onderste taart is gewone biscuit met gevuld met bastogne botercreme en gewone botercreme (ook afgesmeerd met bc)
De bovenste taart is een chocolade biscuit gevuld met bastogne botercreme en chocolade botercreme (afgesmeerd met chocolade botercreme)

Ben benieuwd wat de visite er vandaag van vindt, ze hebben nog nooit een taart van mij gezien en geproefd, want ik ben nog maar pas bezig met taarten maken. Best spannend dus!

En ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie als ervaren taarten bakkers van mijn creatie vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IJ3O3P4H-D.jpg

Groetjes Bianca

2

Re: Trots op mijn eerste stapel!!

vind um echt :thumb: en van harte gefelicitaart.
Carla

3

ziet er mooi uit en de onderplaat is er ook goed bij gekozen
gefeliciteerd en een fijne dag, hoop dat je positieve reactie's krijgt van je visite

Groetjes Marjon

4 Laatst bewerkt door Bianca's Taart (14-11-2010 13:58)

Thanks!!
Ik had eigenlijk een strik gemaakt voor bovenop de taart. Maar die was volledig ingestort, daarom heb ik maar een andere bovenkant gemaakt met mijn leeftijd erop, beetje jammer maar ik ben evengoed erg tevreden.

Groetjes Bianca

5

Mooi hoor!

Volg al mijn bak avonturen en recepten op www.mycakes.nl

6

leuk gedaan!! gefeliciteerd!!!

7

Mooi gedaan!

8

Knap hoor en dat voor een eerste stapeltaart!!

Groetjes Willy

De reacties waren erg goed. Sommige mensen konden niet geloven dat ik die taart gemaakt had  :)  En de taart was super lekker, (daar gaat het tenslotte om!) vooral de chocolade biscuit werd goed ontvangen   :9
Dus mijn dag kon niet meer stuk, want ik vond het toch best spannend hoor.

Groetjes Bianca

10

Goed gelukt hoor!

www.tartarama.nl
Where sweet dreams come true.

11

aan verhaal zo te lezen d8 ik gelijk..........hier gaan bestellingen uit voort stromen want de vulling klinkt overheerlukst! Dubbel gefeliciteerd dus, met je verjaardag en met je mooie geslaagde taart :)