Onderwerp: Super trotse eigenaar van prettycakes.nl
Yoehoe eindelijk is het zover!!!!!!! Ik ben happy o zo happy!!!!
Ik heb heeeel lang mijn mond willen/moeten houden en nu mag ik het van de daken schreeuwen.... Mijn eigen internetsite is helemaal af en mag ik met trots http://www.prettycakes.nl aan jullie showen!!!!
Ik wilde graag een site waar ik op een mooie manier mijn taarten en cupcakes kan laten zien en wat achtergrond informatie kan geven.
Ik had gelezen dat het heel makkelijk was om een site te maken via one.com maar kwam na een avond prutsen er snel achter dat dit iets is wat niet voor mij in de wieg is gelegd!!!!
Gelukkig is er dit forum en heb ik een berichtje geplaatst wie mij evt kon helpen met maken van mijn site. Snel had ik Wendy (poohbeer) gevonden en na wat heen en weer gemail stond er al snel de basis van de site. Het klikte heel erg goed, ze heeft me zo goed geholpen en alles in goed overleg kwamen we tot dit eindresultaat. Echt al mijn lof gaat uit naar Wendy Versteegh!!!!! Ik bedoel ik mag pronken met mijn site maar zonder haar was ik nooit zover gekomen!!!
Dus als jij ook hulp nodig hebt bij het maken van je site......mail Wendy!!!!!!
Als er nog op of aanmerkingen en tips zijn hoor ik het graag!!!!
Wilde aan de ene kant wel meer bekend maken dat ik ook bak voor anderen (op bestelling) maar ben ook weer heel voorzichtig ivm belasting e.d. Vandaar ook geen prijzen op mijn site!
Dank jullie wel voor het kijken!!!
Groetjes Sabrina
Iedere gelegenheid is taart waard!!!