1

Onderwerp: Vinger uit de taart

De opdracht: een klein taartje met een vingertje eruit.
Er zit een heel verhaal achter, 2 jaar geleden kwam een kindje met d'r vingertje tussen de deur............. bloeden, operatie, afgestorven stukje vinger.......... niet echt een smakelijk verhaal, maar goed.

Dit verhaal speelde zich 2 jaar geleden af, en de opdrachtgeefster, wilde dus een klein taartje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YGS7IXLL.jpg

Dit was voor het eerst dat ik opengeslagen punten heb gemaakt, en ik moet er nog maar eens mee oefenen, want ik vind het best moeilijk en ben ook niet zo tevreden met het resultaat :(

b-cake.hyves.nl

Re: Vinger uit de taart

Waaahhh die vinger lijkt wel echt!!! Knap gemaakt hoor.

Life is what you bake it.

Gave taart!

Zit er nou een deuk, naja verlaging in het midden van de taart? ik denk dat de opengeslagen punten beter tot zn recht komen als je ze of iets groter maakt of zonder deuk?

brr die vinger is inderdaad net echt

4

Vinger is zeker goed gelukt :lol:

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

5

ik vind een vinger uit de taart gewoon heel gek :think:

Maar je taart is leuk geworden hoor, die vinger is eng echt en je kleurtjes zijn mooi bij elkaar... :thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Bwah....wat een naar verhaal. Zo vertelde mijn moeder onlangs dat mijn vader ook es een poosje met mijn zus in de auto zat terwijl d'r vingertjes ertussen zaten. Ze lag bijna bewusteloos op de grond van de auto. Dankzij haar dikke worstepootjes was er niks aan de hand. Maar vaderlief was er beroerd van! (en nachtmerrie van elke moeder...)

Maar eh...supertaartje. Je hebt die vinger erg goed gemaakt! Brrrr.... :mad:

Groetjes van Marjon