1

Onderwerp: Ruitjes op taart.

Dag bakkertjes,

Ik ben sinds kort begonnen met het bakken van taarten.
Nu heb ik gisteren geprobeerd om een taart te maken met ruitjes.

Heeft iemand tips hoe ik die ruitjes er mooier in krijg en dat het dan meer op een kussen lijkt.

weet iemand hoe ik een afbeelding kan toevoegen om te laten zien wat ik gisteren gemaakt heb.

Gr. B.

2

Re: Ruitjes op taart.

[img]endanhierdelinknaarjefoto[/img]

effect van de ruitjes kan je wat duidelijker krijgen door er met een mesje overheen te gaan en het er wat dieper in de drukken (als je snapt wat ik bedoel)

N-Joy Cakes

NiQ schreef:

[img]endanhierdelinknaarjefoto[/img]

effect van de ruitjes kan je wat duidelijker krijgen door er met een mesje overheen te gaan en het er wat dieper in de drukken (als je snapt wat ik bedoel)

Dank voor je bericht. Kan ik de foto niet gewoon uploaden?  :o hoe weet ik wat de link is?

Dus ik kan wel gewoon met een mesje erlangs? had de ruitjes gemaakt met een kartonnetje en toen vroeg ik me al af of er niet een mall (of ander standaard matje of iets) van is.

Gr.

4

er is een standaard mal voor (heb hem zelf ook) maar omdat je dan 1 maat ruit heb kom je niet altijd goed uit op je taart.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2093

ik heb al mijn foto's op mijnalbum staan en dan kan ik ze makkelijk uploaden. ik zou ook niet weten hoe het direct vanaf mijn pc moet hahahaha.

N-Joy Cakes

het kan niet direct vanaf je pc, de foto moet ergens op internet staan, die link daarheen kun je gebruiken om je foto hier te zetten.

verder staat er duidelijk in de rubrieksomschrijving (onder de rubriekstitel) dat deze rubriek is voor het delen van how to'.
[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs