1

Onderwerp: Met een hoofddoek op het strand en judo

Eigenlijk maak ik alleen taarten voor familie, vrienden en bekenden. Nou had deze mevrouw een taart gezien bij een collega van haar, en in mijn album gekeken en nou wilde ze echt heel graag een taart voor haar zus. Ik had nog niks staan, ze was vroeg ;), dus ja gezegd. Toen ik haar idee over de mail kreeg had ik eigenlijk wel een beetje spijt. Het moest een rustige taart worden, haar zus houdt van herfsttinten, fotograferen, schilderen en komt graag tot rust op het strand. Ai, rustig en herfsttinten, dat past niet echt bij mij :s  Ook moest er 'zo'n leuk poppetje' op en , oja, mijn zus draagt een hoofddoek. En dan nog de tekst :x

Gelukkig kwam het idee langzaam maar zeker tot stand, en heeft hoofddoek ook voordelen, je hoeft geen haar te maken :lol:
Genoeg gekletst, hier is ie, gevolgd door een judotaart die ik al eens eerder had gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LEGJW7H.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WFZ3H6W.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QW8ILY8Y.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: Met een hoofddoek op het strand en judo

Erg mooi gemaakt! Super geboetseerd en je judotaart vind ik  :thumb:

Groetjes Bianca

3

Supertaarten. Echt allebei errug mooi!

Groetjes v. Annette.

4 Laatst bewerkt door Claud (15-11-2010 11:15)

Heel leuk gedaan hoor, vooral de eerste taart vind ik erg mooi gedaan gezien de wensen! Hoe je over de opdracht(gever) praat vind ik dan weer iets minder smakelijk eerlijk gezegd.

5

Vind beide taarten weer erg mooi! :Y

6

heel mooi  :thumb:

7

Mooie taarten, vind vooral je letters erg mooi op de judotaart.

Snap alleen de opmerking van Claud niet zo goed, wat heeft hij/zij gelezen dat ik niet heb gelezen?

Groetjes Eline

8

Ze zijn erg leuk gemaakt.

je hebt er toch wat moois van gemaakt hoor :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Claud schreef:

Heel leuk gedaan hoor, vooral de eerste taart vind ik erg mooi gedaan gezien de wensen! Hoe je over de opdracht(gever) praat vind ik dan weer iets minder smakelijk eerlijk gezegd.

Haha, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, uit mijn tekst spreekt wel een zekere tegenzin, alsof ik de opdrachtgeefster veeleisend vind. Dat is niet zo, ze had enkel allemaal wensen die niet zo bij mijn stijl passen. Dan vind ik het moeilijk om er wat van te maken. Ik verbaas me er nl een beetje over dat je, als je mijn taarten hebt gezien en zo mooi vindt, toch vraagt om rustige kleuren en taart. Dat maak ik nl bijna nooit, ik ben eerder van de knalkleuren! :Y

Groetjes, Rianne

11

:lol: Inderdaad niet echt een Taartdoos-taart, maar wel erg knap om er nog zo'n sprekend poppetje van te maken :)

Die Judo vond ik de vorige keer al geweldig, en ik blijf fan!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

ik vind dat je de wensen goed in de taart verwerkt hebt, rustig en toch zeker niet saai.
de kleur van de letters vind ik toppie gekozen in een andere kleur was het weer te druk geweest.
de judotaart :thumb:

Groetjes Marjon

13

Misschien niet helemaal jouw ding, maar wel een mooi resultaat. En dat judo pak vind ik echt gaaf. Mag ik hem opslaan? Mijn neefje zit namelijk op judo en is natuurlijk erg leuk als hij de volgende band haalt.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

14

maris1979 schreef:

Misschien niet helemaal jouw ding, maar wel een mooi resultaat. En dat judo pak vind ik echt gaaf. Mag ik hem opslaan? Mijn neefje zit namelijk op judo en is natuurlijk erg leuk als hij de volgende band haalt.

Groetjes Maris

Tuurlijk mag je hem opslaan, vind ik altijd heel leuk!

Groetjes, Rianne