Onderwerp: je zou bijna denken dat ik alleen nog maar bruidstaarten maak ....
maar af en toe zit er toch echt nog wel 'n kindertaart tussen. Zoals gisteren. Een taart voor het zoontje van vrienden. Eigenlijk had ik reteweinig tijd en wilde ik dus met 'n printje aan de slag. Maar ... ik weet dat ze een mooie taart echt een feestje vinden en dus vond ik dat ik dat eigenlijk niet kon maken. Dusss toch maar een boetseerpoging gewaagd en ik was happy!!!
Vorige week stond er een dierentaart op 't programma. Eigenlijk was ik van plan om tijdens 't freubelavondje die week wilde dieren te boetseren, maar verder dan 't meenemen van de plaatjes en het marsepein ben ik niet gekomen. Dus over tot plan B ... een puzzelplaatje, maar dat vond ik eigenlijk ook helemaal niets. Gelukkig postte Maris18+ op dat moment d'r workshopvoorbeeld en daarmee was plan C, boetserend puzzelen geboren. En weer was ik tevree!!!
En tja ... over de princessenkoets die diezelfde dag afgeleverd moest worden, was ik stukken minder te spreken. De kleuren leken 's avonds veel beter te matchen en daarnaast was 't de bedoeling om de koest af te werken met wielen van de Orchard cutter. Maar ja ... die braken steeds. Dus ook hier over naar plan B. Je kunt de koets ten slotte kwalijk met wagenpech afleveren
Maar ik baalde wel verschrikkelijk ... de Orchard wielen waren nl. een stuk verfijnder en dus mooier
Tot slot nog wat achterstallig postwerk
www.jacstaartjes.nl