1 Laatst bewerkt door mone (14-11-2010 23:18)

Onderwerp: [Feedback]Taj Mahal idee

2e verjaardag van me nichtje.. Ze had 2 taarten, Bumba (die zal ik jullie besparen). De 2e was deze.. voor haar verjaardag heb we ´n kamer in de 1001 nachten sfeer gegeven.. Vandaar ook deze taart, moet eerlijk zeggen dat het een stuk moeilijker was dan wat ik had verwacht, tips zijn welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IUF34OSS.jpg

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

2

Re: [Feedback]Taj Mahal idee

Wow, ik kan eigenlijk alleen maar naar de kamer kijken. Wat een cadeau! Maar nu de taart. Het is natuurlijk jammer dat de toren een beetje scheef gezakt is. Hoe heb je hem gemaakt?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

ik had eigenlijk hetzelfde, wat een onwijs coole kamer! Wat voor vulling heb je gebruikt en heb je dijkjes gespoten? Je toren is een beetje scheef, maar je zijkanten bobbelen ook een beetje..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Helemaal taart, op het bovenstukje na... puntje is fondant.
Bovenkant is de middelste blende + kleinste, en dan bij gesneden.. alleen is ie dus een beetje scheef gegaan.

Helaas kan ik niet zo schilderen, maar de maakster gelukkig wel.

5 Laatst bewerkt door mone (14-11-2010 23:21)

Judy schreef:

ik had eigenlijk hetzelfde, wat een onwijs coole kamer! Wat voor vulling heb je gebruikt en heb je dijkjes gespoten? Je toren is een beetje scheef, maar je zijkanten bobbelen ook een beetje..

Slagroom met bastogne koekjes.. Ja, heb wel dijkjes gesproten op de bovenkant.. maar wilde op de een of anderen manier niet strak worden :( onderkant niet.. stom van me, weer iets om volgende x over na te denken.. had de onderkant eerder gedaan