1

Onderwerp: Batman stapel: ingezakt en bobbelig...

Ja, hij ziet er echt niet uit hoor:
http://img.photobucket.com/albums/v425/liessa_nl/cake/PB060001.jpg
Ter ere van filmweekend met vrienden, met het filmthema "superhelden".

Het is een 16 en een 12 cm taartje, allebei gevuld met chocoladebc en caramelbc met een laagje bebogeen.

Het bekleden was echt een drama, ik krijg zo'n klein taartje gewoon niet strak genoeg. Blijven oefenen, ik weet het, maar deze was toch wel het toppunt. Gelukkig is de foto niet zo goed gelukt, in het echt was het nog erger.
Hij is ook naar achteren ingezakt, omdat ik dacht dat zo'n klein taartje het vast wel redde zonder te stutten. Nee dus, in de auto is hij ingezakt.

Het idee van het logo en de cape vond ik wel goed gelukt. Ik had nog donkergrijs fondant, van de poging om zelf zwart te kleuren, en dat vond ik beter staan dan diepzwart.

Ach ja, volgende keer beter, en hij smaakte echt SUPERlekker, daar gaat het dan maar om...

2

Re: Batman stapel: ingezakt en bobbelig...

Kan al eens gebeuren! Maar ik vind 'em wel origineel! En het belangrijkste: hij was lekker!

Groetjes van Natascha!

3

Haha ik vind je bijschrift erg leuk:

Gelukkig is de foto niet zo goed gelukt, in het echt was het nog erger.

Meestal schrijft men dat het op de foto erger lijkt dan het in werkelijkheid is hahaha!!

Volgende keer beter toch? Al doende leert men, zo hebben we allemaal onze leermomenten!!!! :Y

Groetjes Willy

4

Vicarth en vengerovje, thanks voor het hart onder de riem  :)

Ach, ik zie hier zo vaak taarten waarvan ik denk "dat kan ik echt nooooooit" dat ik dan mijn misbaksel plaats zodat iedereen kan denken "dat kan ik veel beter"! ;)

Eind december heb ik een week vrij en ga ik bekleden oefenen op een dummy, want ik ben er echt slecht in. Kijken of het daarna beter gaat...

5 Laatst bewerkt door HH (Happy Housewife) (14-11-2010 22:15)

getuigd in ieder geval van "lef hebben" om je eigen mislukte taart te showen!

Heb laatst ook `n taart gemaakt met `n biscuit die keigoed gelukt was en eindelijk strak in de fondant voor de eerste keer, maar toen ie klaar was dacht ik echt...gatver..
Zo`n foute kleurencomi`s gebruikt, kon gewoon niet door de beugel! en het dus echt niet in m`n hoofd gehaald om te showen hiero.
Ondertussen vroeg ik me eigenlijk ook wel weer af, of dit ook niet grappig zou zijn, om hier ergens  op dit  forum je mislukkelingen te kunnen showen! haha
Als beginneling haal je hier wel troost uit denk ik  :)

maar goed, je hebt er in ieder geval lekker van kunnen smullen!

enjoy your day....  ;-)  Happy Housewife