1 Laatst bewerkt door Heidimaris (14-11-2010 15:32)

Onderwerp: herfsttaart voor Harald

Mijn zoon Harald is 12 geworden en wilde een herfsttaart met specifiek de volgende opdrachten:
Chocola, caramel, marshmellows, blaadjes een kat en klavertjes 4

Zie hier het resultaat: Chocoladetaart gevuld met caramel en marshmellows met caramelcanache bestreken. Ik wilde de letters rechtop hebben maar die vielen om :s  en het was nog niet makkelijk de canache er een beetje netjes omheen te krijgen aangezien hij nogal hoog is geworden, maar mijn zoon vond het net een robuuste boomstam en belangrijker vond hij: Hij was erg lekker :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WONMY633.jpg

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

2

Re: herfsttaart voor Harald

Dat 'ie lekker was wil ik wel geloven, hij ziet er echt heerlijk uit!!
Leuk om 3x4=12 met de klavertjes te doen!

(tip voor de volgende keer: Steek voor het drogen satéprikkers in de letters, dan prik je ze zo in de taart.)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Ow....mag ik een hapje?? Jummiejummie, die gaat met mij mee naar huis hoor!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

4

Wat een heerlijk taartje! En gefeliciteerd met je zoon!

Leuk!
Echt herfst...

6

willemz schreef:

Dat 'ie lekker was wil ik wel geloven, hij ziet er echt heerlijk uit!!
Leuk om 3x4=12 met de klavertjes te doen!

(tip voor de volgende keer: Steek voor het drogen satéprikkers in de letters, dan prik je ze zo in de taart.)

Dank je: Later zag ik dat de klavertjes niet recht boven de 12 zaten ivm tijdnood :grr: . volgende keer beter!
En dank je voor de tip van de sateprikkers :thumb: Daar had ik toch ook zelf wel op kunnen komen, maar natuurlijk gingen er een aantal dingen weer eens anders dan gedacht, dus: Tijdnood! Tja wanneer niet he? O-)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Ik vraag me af of er ooit een taart zal zijn waar ik achteraf 100% tevreden mee ben... :lol:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?