Onderwerp: klein.....

...maar fijn!  :)

Gisteren weer aan het oefenen geweest en dit is het resultaat.
Omdat ik nog geen (kleine) vierkante vormen heb  :o , is dit taartje geproduceerd uit een ronde cake van 20cm. Ook voor het eerst een strik geprobeerd. Niet helemaal volgens de "regels" gemaakt maar ik ben toch tevreden met het resultaat!

Alvast bedankt voor het kijken en reactie's zijn altijd meer dan welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNULJ6AV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHRAQX6U.jpg

2 Laatst bewerkt door Stippeltje (13-11-2010 17:12)

Re: klein.....

AMAI .... uit een ronde cake gemaakt!!! Heel prachtig werk geleverd ... een mooi stapeltje!!!!  :Y

3

Heel erg lief, mooi stapeltje!

Groetjes Maji

4

Wat een schattig stapeltje zeg! Alleen lijkt de taart groter dan dat ie volgens mij is. (uit een ronde taart van 20 cm kunnen geen gigantische taarten komen natuurlijk  :/ ) Hoe hoog is ie nu in totaal?

Robin schreef:

Wat een schattig stapeltje zeg! Alleen lijkt de taart groter dan dat ie volgens mij is. (uit een ronde taart van 20 cm kunnen geen gigantische taarten komen natuurlijk  :/ ) Hoe hoog is ie nu in totaal?

:s Hij is al weg.... dus echt opmeten kan ik niet meer maar hij is in totaal denk ik zonder strik 14 cm hoog. (klinkt echt heeel laag! :) )
De diameter van de ronde was 20.

6

Leuk juist zo'n klein stapeltaartje. Ik wil al lang een stapeltaart maken, maar ik ben bang dat ik dan teveel taart heb. Dit is dan dus een mooie oplossing!

7

prachtig.

8 Laatst bewerkt door Natasja.Winkelman (14-11-2010 10:04)

Robin schreef:

Leuk juist zo'n klein stapeltaartje. Ik wil al lang een stapeltaart maken, maar ik ben bang dat ik dan teveel taart heb. Dit is dan dus een mooie oplossing!

Dat dacht ik dus ook!  :Y
Ik heb een vierkant van ongeveer 9cm bij 9 cm er uit gesneden en daarna van de rest een 2 taartje "geknutseld" :)

Deze is voor ongeveen 10 personen. (vanmorgen bij mijn schoonouders aangesneden)

Succes!!

9

leuk!

10

Lief taartje!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

11

Ik vind hem erg leuk en je strik is prachtig!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

12

Wat een schatje, mooie kleuren!

13

heel netjes gedaan zeker als je hem zelf in model gesneden hebt

Groetjes Marjon

14

Ik vind hem super!! En ehhh  :think:  Zijn er dan regels voor zo'n strik? Ik vind je strik geweldig hoor!  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

Heeeeeeeeeel erg knap gemaakt, en top hoe je er een vierkant van hebt gemaakt hoor  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole