Onderwerp: Ze mocht weer een keer...
op een taart. Dit ondeugende grietje is altijd leuk om te maken. deze keer voor Ilse.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ze mocht weer een keer...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
op een taart. Dit ondeugende grietje is altijd leuk om te maken. deze keer voor Ilse.

Wauw!!!
wat leuk-mooi-knap-strak-

geweldig,
wil je mij (en andere beginnelingen) misschien vertellen hoe je de diepte in de wangetjes hebt gemaakt.
groet,
saskia
Wauw die is erg mooi en strak gemaakt 
geweldig,
wil je mij (en andere beginnelingen) misschien vertellen hoe je de diepte in de wangetjes hebt gemaakt.
groet,
saskia
Dat wil ik je best vertellen hoor en zelfs laten zien op 1 van mijn puzzelplaatjes workshop.....sorry...
Altijd van harte welkom.
Hartstikke leuk, vind het echt een leuk meissie 
Wat een waanzinnig mooie taart!
Wat een schatje met die bolle wangetjes!
Jouw puzzel workshop komt (hoog) op mijn verlanglijst voor volgend jaar. Wordt dan vast net zo leuk als het kussen maken in Deventer.
(Maar eerst mag ik nog "even" naar Annelies en Etty
)
Wat een schatje! Jammer dat de foto niet helemaal scherp is, zat er wat op je lens?
Hoi Marjolijn,
hou je site en de workshops in de gaten, maar gouda-rosmalen is behoorlijk ver weg. Moet alles wel een keer goed uitkomen met een bezoek aan familie in het zuiden.
groeten,
saskia
Super leuk, doet me aan m'n dochtertje denken die heeft ook van die oranje (h)/staartjes

super gaaf zeg deze taart
Wat een schatje...ontzettend lief taartje 
wat een dotje..... 
Ooooo, die is weer zo fantastisch mooi!! En wat leuk zeg, die pareltjes! Ik kan niet WACHTEN op de puzzelworkshop!! Maar eerst lekker het vogelhuisje maken bij jullie! Jeeeeeee!! 
Dit is nu waarom je de naam zoete kunst hebt gekozen 
VERY NICE 
Wat een liefie is het 
Wauw, mooi hoor!! Jammer dat je voor mij zo ver weg zit anders had ik komen workshoppen. Nu zelf maar het wiel proberen uit te vinden.
Het is weer een schat van een taart! 
Geweldig!!!
Kan niet anders zeggen.Vind het ook jammer dat je zo ver weg zit
vanaf hier dan.Anders had ik me zeker ook ingeschreven bij je workshop.
Gr Angelique
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ze mocht weer een keer...