1

Onderwerp: Floral Wires

Deze week ga ik iemand helpen die een taart wil maken met marsepein op floral wires. Heb op internet al wel gelezen dat je deze floral wires bijvoorbeeld in een rietje kan steken.
Maar aangezien je dan natuurlijk een gat moet maken in je taartje en in je marsepein, vroeg ik me af of je de floral wires niet ook gelijk in je taartje kan steken?

Alvast bedankt voor de reacties!!

2

Re: Floral Wires

Nee, dat kan niet. Dan loop je kans dat het gaat roesten!

Jacqueline

3

Het schijnt dat je de kanst loopt dat ze gaan roesten en ja dat is minder :s

Lieve groetjes van Nicole

4

Hahaha, tegelijk en hetzelfde antwoord.

Jacqueline

5

boonsnic schreef:

Ojee tegelijk ha ha

6

boonsnic schreef:
boonsnic schreef:

Ojee tegelijk ha ha

3X :lol:  :lol:

7

Hahaha, nog niet aan gedacht :P maar hoe maak je dan het makkelijkst een gaatje in je taartje?? Ook zo zonde hahahaha  :/

8

Gewoon, met een satéprikker!

Jacqueline

9

Maar dan past er toch geen rietje in mn taartje?? Of snap ik je niet :P

10

:lol:  :lol:  :lol:

Met die prikker maak je een gaatje, dan haal je de prikker ERUIT en kan/gaat het rietje ERIN!  :lol:  :lol:  :lol:

11

Dankje, Annick :)....

Ik ga even door met lachen! Hahahahahahahahahahahahahahaha

Grapje!

Jacqueline

12

Oh, trouwens, marsepein op floral wires.... Tsja, ik zou eerder fondant met tylose gebruiken, want marsepein blijft niet rechtop staan, het hardt namelijk niet uit!

Jacqueline

13

yakefrank schreef:

Dankje, Annick :)....

Ik ga even door met lachen! Hahahahahahahahahahahahahahaha

Grapje!

Jij ook al.....  ;)
(Ik lag onder tafel van het lachen, sorry..... :o Typt wel lastig, trouwens.)

14

Bedankt dat mijn blijkbaar oooo zoooo domme vraag zoveel lol bezorgt bij iedereen ;-)

15

yakefrank schreef:

Oh, trouwens, marsepein op floral wires.... Tsja, ik zou eerder fondant met tylose gebruiken, want marsepein blijft niet rechtop staan, het hardt namelijk niet uit!

Nee, klopt. Ik gebruik meestal fondant voor decoraties die moeten uitharden maar heb voor mijn vleermuizen marsepein gebruikt. Noodgedwongen omdat mijn fondant niet zwart werd (daar heb ik wel weer de grafzerken van kunnen maken  ;) )
Zeker 2 weken laten drogen. Ik heb ze op het laatste moment in de taart gestoken, nadat ik er eerst een rietje in had gestoken  ;) , en na een dagje (koelkast) hingen ze helemaal slap  :(

16

Esther68 schreef:
yakefrank schreef:

Nee, klopt. Ik gebruik meestal fondant voor decoraties die moeten uitharden maar heb voor mijn vleermuizen marsepein gebruikt. Noodgedwongen omdat mijn fondant niet zwart werd (daar heb ik wel weer de grafzerken van kunnen maken  ;) )
Zeker 2 weken laten drogen. Ik heb ze op het laatste moment in de taart gestoken, nadat ik er eerst een rietje in had gestoken  ;) , en na een dagje (koelkast) hingen ze helemaal slap  :(

hmmm... daar word je dan ook niet echt blij van :( nou ik kijk wel hoe het uitpakt van de week hahaha!!