Onderwerp: Love is in the air!!(L)
Voor een oud klasgenootje die 2 jaar verkering had
Gevuld met aarbeienkwarktaart + jam!
De letters zijn parelmoerkleurig maar dat is op de foto helaas niet te zien..

Wat vinden jullie er van??
Groetjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Love is in the air!!(L)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een oud klasgenootje die 2 jaar verkering had
Gevuld met aarbeienkwarktaart + jam!
De letters zijn parelmoerkleurig maar dat is op de foto helaas niet te zien..

Wat vinden jullie er van??
Groetjes!
Leuk taartje! Ik vind je strik ook mooi gelukt. Lief met die kleine hartjes als details!! Die letters kunnen wellicht nog wat strakker maar die vind ik zelf ook altijd lastig om er goed uit te krijgen. Vind die tappits echt een drama, terwijl er al heel veel tips voor in omloop zijn
. Maar al met al een heel lief taartje hoor
!
leuke taart hoor, schattig! De afwerking aan de onderkant vind ik erg leuk! En die strik is ook erg mooi gelukt! de bekleding had wat strakker gekund maarja daar zit ik ook altijd mee te klooien, bij mij zijn ze ook nooit zo mooi strak als bij sommige hier
erg lief taartje!!
ben het met bovenstaande berichtjes eens!
Leuk taartje! Ik vind je strik ook mooi gelukt. Lief met die kleine hartjes als details!! Die letters kunnen wellicht nog wat strakker maar die vind ik zelf ook altijd lastig om er goed uit te krijgen. Vind die tappits echt een drama, terwijl er al heel veel tips voor in omloop zijn
. Maar al met al een heel lief taartje hoor
![]()
!
Ik heb idd moeite met die letters, ik vind ze nog niet echt prettig werken... ligt misschien wel aan mij.. 
Leuke taart! En die tappits vind ik ook lastig, het helpt bij mij wel als ik ze even kort in de vriezer leg, dan krijg ik ze er iets makkelijker uit, misschien helpt dat jou ook. Ik vind je strik mooi strak, goed gelukt!
Ik heb idd moeite met die letters, ik vind ze nog niet echt prettig werken... ligt misschien wel aan mij..
Hoi hoi,
Ligt niet aan jou hoor. Zoals ik al schreef heb ik er ook moeite mee en met ons wel meerdere geloof ik. Er zijn ook al de nodige topics over geweest. Gebruik de zoekfuntie maar eens, dan vind je er genoeg!! Allebei de tip van Taartiana maar eens proberen zo te lezen
Enne..gewoon blijven proberen dan gaat het steeds beter!!
Je strik blijf ik erg leuk vinden
!! Ga zo door!!!
Leuke taart! En die tappits vind ik ook lastig, het helpt bij mij wel als ik ze even kort in de vriezer leg, dan krijg ik ze er iets makkelijker uit, misschien helpt dat jou ook. Ik vind je strik mooi strak, goed gelukt!
Het probleem is dat ze bij in de marsepein dus op het aanrecht blijven zitten en niet in de uitsteker!!
Doe ik dan iets verkeerd?
Dan lijkt het wel alsof je marsepein na het rollen en voor het gebruik van de tappits al is vastgeplakt aan je aanrecht. Voor het rollen een beetje crisco of poedersuiker op je aanrecht strooien. Dan de marsepein uitrollen en voordat je de tappits gebruikt even kijken of je marsepein nog los ligt (even heen en weer schuiven). Als dat het geval is daarna de tappits gebruiken. Ik druk daarna altijd even op de tappit en beweeg hem dan heen en weer zodat de tappit met marsepein en los is van het aanrecht. Daarna begint voor mij altijd het grootste probleem, het verwijderen van de letters uit de tappit
. Maar ik ga dus, zoals Taartiana zegt, proberen de tappits eens in de vriezer te leggen. Misschien dat dat helpt.
Maar er is vast iemand die je beter kan helpen dan ik
! Succes en zoals ik al zei: gewoon blijven oefenen. En via de zoekfuntie kan je ook het nodige vinden 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Love is in the air!!(L)