1

Onderwerp: voorstellen en blaas op de taart

Hallo allemaal,

Ik heb mij vandaag ingeschreven.
Mijn naam is Corrie Bosman en woon in Amersfoort.

Ik heb gelijk een vraagje. Vaak heb ik een blaas bovenop de taart als ik hem gebakken heb.

Wie weet hoe dit komt?

2

Re: voorstellen en blaas op de taart

Hoi Corrie, welkom op dit forum! Kijk even de verschillende rubrieken door en de veelgestelde vragen, daar vind je al heel veel informatie. In de sticky's bovenin elke rubriek staat waar je wat kan posten of vinden. Deze rubriek is voor vragen over de site en dit berichtje zal daarom ook naar de rubriek 'voorstellen' worden verplaatst.

Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met 'blaas' bovenop. Is het iets van een luchtbel?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Welkom op het forum :)
Juist als je nieuw bent is het handig even de titels, omschrijvingen en sticky's (=belangrijke topics bovenaan elke rubriek) te lezen zodat duidelijk wordt welke vraag in welke rubriek past.

Voorstellen kan dus in "Ons kent ons", maar omdat je een vraag hebt, verplaats ik je topic naar "Bakken & Vullen".

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Marianne schreef:

Voorstellen kan dus in "Ons kent ons", maar omdat je een vraag hebt, verplaats ik je topic naar "Bakken & Vullen".

:rolleyes:
Daar gaat mijn geloofwaardigheid......

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Hoi Corrie,

Ik heb dat ook wel eens gehad, maar toen zat er een laagje onder wat nog niet goed gaar was. Als dat bij jou niet zo is, dan weet ik niet hoe het komt, maar ik denk wel dat je het losse laagje eraf kan halen en dan je taart gewoon verder afwerken?

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Je hebt gelijk, het is niet helemaal droog onder die blaas.
Ik denk dat ik de bovenkant gewoon omdraai bij het vullen.