Re: Kettingtaartjes (20 cm taartjes)
Kettingtaartje 166 van Waddinxveen naar Gouda
Heb ik vrijdag naar Linda gebracht, gevuld met speculooscreme.
Woensdag hoop ik hem te ontvangen... ben benieuwd!
groetjes
Jeannette
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartjes (20 cm taartjes)
Kettingtaartje 166 van Waddinxveen naar Gouda
Heb ik vrijdag naar Linda gebracht, gevuld met speculooscreme.
Woensdag hoop ik hem te ontvangen... ben benieuwd!
groetjes
Jeannette
en dan heb ik hier kettingtaartje 167 welke ik vandaag mocht brengen naar jeanette in Waddinxveen op haar verjaardag
een piepklein stapeltje 16 en 12 cm.
Een van de laatste kettingtaartjes van deze ketting denk ik
Na een hele zoekactie in computers en fototoestellen eindelijk mijn kettingtaartje terug gevonden.
Onderhand weet ik niet meer waar hij mee gevuld was.
Wel weet ik nog dat het gezellig was bij Clementtiene.
Dinsdagavond kettingtaartje 124 naar Elise gebracht. van Nieuwegein naar Maarssen, dus dat is niet zover. Vanwege de kou buiten leek me een winters tafereel wel leuk. En dit is het geworden. Elise het was gezellig!
Groetjes Maris
kettingtaartje nummer 112.
Van vianen naar veenendaal, maar door de afstand hebben Jolanda en ik elkaar in maarsbergen ontmoet en is de taart van eigenaar gewisseld.
groetjes Annelies
Kettingtaartje nummer weet ik niet.
Omdat het bij Nienke niet goed ging, heb ik nog voor Nienke gebakken. Niet slim met een slijmbeursontsteking, maar wel uit een goed hart.
Nienke moet haar eigen taartje nog plaatsen (en kijk dan naar de gelijkenis met mijn avatar )
Het was gezellig!
En hier is dan de mijne; ik ben erg blij dat ik met Miranda mocht uitwisselen toen zowel mijn gever als mijn ontvanger binnen de ketting verhuisd bleken te zijn. Ik vond het erg leuk een medeforummer te mogen ontmoeten en het gezicht achter de balk te zien.
Miranda nog heel erg bedankt, de taart is heerlijk! Ik hoop voor je dat je slijmbeursontsteking gauw over is.
Mijn taart was gevuld met een laag Dulce de Leche en slagroom met stukjes kerstschuim, en een laag Dulce de Leche met bananenconfituur.
Hier mijn kettingtaartje voor Petra uit Alkmaar.
Ow .. de taart is gevuld met een sinaasappelbavarois en afgesmeerd met een lemoncurd botercreme.
Groetjes Ellen
Dit is mijn kettingtaartje voor Fabienne.
Hij is gevuld met banketbakkersroom met een beetje citroen en aardbeienjam. Bekleding is half marsepein half fondant.
Wat SUPER leuk die kettingtaartjes!! Als hij een keer in de buurt is doe ik graag mee
Groetjes Susanne
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartjes (20 cm taartjes)