Onderwerp: Mijn broer(tje) :p was jarig
en daar hoort taart bij! Mijn eerste stapel, hij ziet er minder netjes uit maar hij heeft dan ook een uur in de auto moeten overleven.
Boerencake met lemoncurd en bosvruchtenjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn broer(tje) :p was jarig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en daar hoort taart bij! Mijn eerste stapel, hij ziet er minder netjes uit maar hij heeft dan ook een uur in de auto moeten overleven.
Boerencake met lemoncurd en bosvruchtenjam.
Leuk dat je voor je broer een stapel hebt gemaakt. Hier zal hij blij mee geweest zijn!
Super. Is het afgesmeerd met chocolade botercreme?
Super. Is het afgesmeerd met chocolade botercreme?
Nee, met gewone 1/1 botercrème, de suikerpasta is wel gekleurd met cacaopoeder.
Gefeliciteerd met je 1e stapel!
Ik vind het idee erg leuk, maar ik zou het zelf niet geschilderd hebben. Misschien de vierkantjes volgende keer uitsteken uit fondant of marsepein en eventuele lijntjes met de sugargun maken. Dan ziet het er strakker uit.
Maar hij klinkt heel lekker!
Gefeliciteerd met je 1e stapel!
Ik vind het idee erg leuk, maar ik zou het zelf niet geschilderd hebben. Misschien de vierkantjes volgende keer uitsteken uit fondant of marsepein en eventuele lijntjes met de sugargun maken. Dan ziet het er strakker uit.
Maar hij klinkt heel lekker!
Dankje! Ik had het ook zo gepland maar op de een of andere manier waren ze veel te groot uitgevallen dus heb ik op het laatste moment beslist om het zo te doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn broer(tje) :p was jarig