1

Onderwerp: decoreren

Hallo medebaksters

Het is me opgevallen dat er bij de Makro steeds meer bakspullen verkocht worden.
Ik heb nu Whipped vanilla frosting gekocht maar kan iemand uitleg geven hoe te gebruiken,ik wil het als toefjes op cupcakes gebruiken of kan dit niet.daar is mijn onervarenheid weer maar ik probeer gewoon het forum :think:

Re: decoreren

staat neem ik aan toch op de verpakking? en anders in de binnenkant van het etiket?

en...

je topic heet zelfs decoreren, dus wat ie in de rubriek bekleden doet...
[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

staat neem ik aan toch op de verpakking? en anders in de binnenkant van het etiket?

en...

je topic heet zelfs decoreren, dus wat ie in de rubriek bekleden doet...
[move]---> decoreren

bedankt voor je vriendelijke bericht
het etiket is in het engels en dacht alleen een vraag te stellen aan mensen die hier mee gewerkt hebben.

geavZ schreef:

het etiket is in het engels en dacht alleen een vraag te stellen aan mensen die hier mee gewerkt hebben.

ik verwijs naar het etiket omdat je vraag erg algemeen was en daaruit niet bleek of je de beschrijving oid had gevonden of dat die er misschien niet op zat. Bij sommige van die potten zit de beschrijving aan de binnenkant van het etiket, vandaar dat ik daar naar verwees.

En nee, ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar dat betekent toch niet dat ik niet mag antwoorden??

groetjes Tirza     

5

tuurlijk mag je antwoorden, graag zelfs want als ik alles wist stelde ik geen vraag.
maar ik zoek wel even verder  in google vertaling.en mijn excuses dat het in de verkeerde topic staat. maar van fouten leer je...

van wat voor merk is het?

groetjes Tirza     

ow, is ie van duncan hines?

er staat dat je 40 cupcakes met 1 blikje kan frosten, maar goed een toef kost meer frosting, dus ik gok 12. Ik zou het gewoon proberen :Y

groetjes Tirza     

8

tipsytaartje schreef:

ow, is ie van duncan hines?

er staat dat je 40 cupcakes met 1 blikje kan frosten, maar goed een toef kost meer frosting, dus ik gok 12. Ik zou het gewoon proberen :Y

het is Betty Crocker America's Favorie Frosting
whipped vanilla frosting
pot van 340 gr

wat een vreselijk vage site heeft betty crocker zeg. Maar goed, ik kan er dus niets op vinden, maar frosting kun je veelal wel gewoon gebruiken als toef, dus gewoon proberen maar  :think:

groetjes Tirza     

10

ik probeer wel even via fam in usa
kijken of zij wel kunnen vertalen of in goed nederlands mij kunnen vertellen hoe in wat
toch bedankt voor de moeite :Y

11

graag gedaan :)

groetjes Tirza     

12

Kun je gewoon toeven mee spuiten :Y 't is wel vrij stevig, maar erg lekker hoor :9

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag