Onderwerp: [FEEDBACK]*tromgeroffel* van waar heb ik mijn inspiratie?
Degene die het raad wint
boerencake (dankje suuz!) gevuld met zelfgemaakte gelei van druiven uit eigen tuin. Voor mijn nichtje haar 4e verjaardag.
groetjes Sarah
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK]*tromgeroffel* van waar heb ik mijn inspiratie?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Degene die het raad wint
boerencake (dankje suuz!) gevuld met zelfgemaakte gelei van druiven uit eigen tuin. Voor mijn nichtje haar 4e verjaardag.
groetjes Sarah
Geen idee waar je inspiratie vandaan gekomen is, maar ik vind hem wel heel erg leuk!
Wat ik graag zou willen weten: zijn het twee halve biscuits tegen elkaar geplakt? En hoe vul je zoiets dan vervolgens? Daar zit ik echt over te worstelen, want ik wil graag een tasje (of zoiets leuks als dit proberen).
Van de giraffentaart uit de Mjam, denk ik 
Erg leuk gedaan en die gelei klinkt erg lekker!
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik krijg uit jouw taart inspiratie voor een taartje voor mijn zus: een caravan! 
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik krijg uit jouw taart inspiratie voor een taartje voor mijn zus: een caravan!
Als ze hier een zoensmiley hadden zou ik hem gebruiken! Je brengt me ineens op het idee voor de verjaardagstaart voor mijn schoonvader (volgend voorjaar): ook een caravan. Ik zie het ineens helemaal voor me!
Wat is dit toch een geweldig forum!! De ene taart als basis voor het idee van de volgende!! 
super!
Van de giraffentaart uit de Mjam, denk ik
Inderdaad! je wint een stukje taart, je moet het nog wel zelf in elkaar knutselen

PS. vanwaar die
smiley?
Erg leuk gedaan en die gelei klinkt erg lekker!
![]()
Helemaal niet verkeerd opgenomen, nu je het zegt zie ik er ook wel een caravan in 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK]*tromgeroffel* van waar heb ik mijn inspiratie?